Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@14:14:13 GMT

معرفی ۴۲ نامزد نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۴۹۷۵

معرفی ۴۲ نامزد نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان

به گزارش خبرنگار مهر بهروز اکرمی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ادامه فعالیت‌های مرتبط با ستاد انتخابات استان و فعالیت‌هایی که در مجموعه هیئت‌های اجرایی و نظارت در حال انجام است فرآیند بررسی صلاحیت داوطلبان شورای شهر در استان در هیئت‌های اجرایی و هیئت نظارت شهرستان و هیئت اجرایی استان به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در پایان فعالیت این سه مرجع تعداد ۷۵۰ نفر از داوطلبان شورای شهر استان تأیید صلاحیت شدند گفت: کسانی که رد صلاحیت شدند می‌توانند یک مرحله دیگر به هیئت نظارت مرکزی انتخابات شوراهای شهر در تهران شکایت کنند که شکایت‌ها واصل و به هیئت نظارت مرکزی ارسال شده و منتظر پاسخ آنها هستیم تا نتایج به داوطلبان اعلام شود.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی تاکید کرد: داوطلبان شوراهای اسلامی روستا طبق تقویم زمانی تا تاریخ یکم خردادماه فرصت دارند و پرونده آنها در هیئت‌های اجرایی و نظارت در حال بررسی است که پس از پایان مهلت مقرر تعداد این افراد اعلام خواهد شد.

اکرمی گفت: کار بررسی صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان در هیئت‌های اجرایی و هیئت نظارت استان به پایان رسیده است.

وی اظهار کرد: پرونده ۴۲ نفر به شورای نگهبان ارسال شده که شورای نگهبان بررسی می‌کند و لیست نهایی به وزارت کشور و استان اعلام می‌شود و به اطلاع داوطلبان می‌رسد و تاریخ ۷ خردادماه ۱۴۰۰ لیست نهایی توسط شورای نگهبان به ما اعلام می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی در پایان بیان کرد: با توجه به شرایط کرونایی موجود تمهیدات لازم بهداشتی و افزایش شعب اخذ رأی در استان پیش‌بینی و در این مرحله یک هزار و ۱۶۲ شعبه اخذ رأی در سراسر استان در نظر گرفته شده که از این تعداد ۸۰۵ شعبه ثابت و ۳۵۷ شعبه سیار و ۵۰۲ شعبه روستایی و ۶۶۰ شعبه شهری است.

کد خبر 5216245

منبع: مهر

کلیدواژه: آشتیان شورای نگهبان وزارت کشور مجلس تفرش شورای شهر مجلس شورای اسلامی انتخابات 1400 انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی بوشهر فلسطین جنبش ازما آمار کرونا گرگان اردبیل کرمانشاه واکسن کرونا انتخابات شورای شهر و روستا زلزله شیوع کرونا هیئت های اجرایی هیئت نظارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۴۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته قبل از زمان رای‌گیری

تبلیغات داوطلبان نمایندگی دومین دوره انتخابات مجلس دوازدهم از یک هفته قبل از تاریخ برگزاری انتخابات انجام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه، بیست و یکم اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. در این مرحله ۴۵ نماینده برای ۲۲ حوزه انتخاب  می‌شوند.

در هشت حوزه از این ۲۲ حوزه از جمله در حوزه انتخابیه  تهران انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص به مردم از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی، داده خواهد شد.

وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

البته رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفته است که انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود.

در دور دوم انتخابات، ۳۲ نامزد در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس برای تصاحب ۱۶ کرسی مجلس و در حوزه انتخابیه ورامین ۲ نامزد برای یک کرسی مجلس با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زمان تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته تا رأی‌گیری
  • انتخابات ۱۴۰۲ توسط ۷۵ هزار نفر عوامل اجرایی استان تهران برگزار شد
  • جزئیات جدید درباره دور دورم انتخابات مجلس /انتخابات در این حوزه ها، الکترونیکی نیست
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات چه زمانی شروع می‌شود؟
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته قبل از زمان رای‌گیری
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد