Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-01@05:13:22 GMT

سعید محمد: برای ۳ قطبی شدن فضا آمدم

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۵۱۱۲

سعید محمد: برای ۳ قطبی شدن فضا آمدم

به گزارش همشهری آنلاین، امروز بخش هایی از اظهارات سردار سعید محمد که در یک گفتگو و البته یک جلسه بین ستادهایش مطرح کرده بود رسانه ای شد که در ادامه می خوانید

بعضی ها گفته اند این کاندیدای اقتدار گرا و نظامی آمده تا فضا رو دو قطبی کند! ولی بداننداتفاقا ما آمدیم که فضا سه قطبی شود. از گرفتاری‌های نسل جدید تماشای دعوای تکراری‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
امروز امید ایران، برهم زدن این بازی، تغییر نسل مدیریتی و تحول مبتنی بر دانش است.  ۴ ماه قبل از انتخابات استعفا دادم، این نشانه صداقت است خیلی‌ها هنوز سر کارهایشان هستند ولی من این فاصله را گرفتم تا آسیبی به سپاه نرسد. حضرت امام(ره) نفرمودند نظامی‌ها حق ندارند در انتخابات کاندیدا شوند، می‌فرمایند حق ندارند وارد جریانات سیاسی شوند. رمزارزها یک ابزار است که در دوره تحریم می‌توان بیشتر از آن استفاده کرد سعی می‌کنیم دولت شرکت‌هایی را برای ماینینگ راه‌اندازی کند و سهام این شرکت‌ها را به مردم واگذار می‌کنیم از شرکت‌های خصوصی حمایت می‌کنیم که رمزارز ملی تولید شود کد خبر 602253 برچسب‌ها سردار سعید محمد انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سردار سعید محمد انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۵۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست احساسی بازیگر «نون خ» برای سعید آقاخانی (فیلم)



منبع:برترین ها

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: واکنش دوستان بازیگر زن سریال نون خ به چهره و ظاهرش (فیلم) اجرای دیالوگ ترانه علیدوستی به زبان کره‌ای توسط بازیگر زن (فیلم) پشت صحنه خواستگاری سلمان در نون خ ۵ (فیلم)

دیگر خبرها

  • تصاویری زیبا از علاقه توله خرس قطبی به مادرش (فیلم)
  • هدف دنیای صهیونیست تک قطبی شدن جهان است
  • پست احساسی بازیگر «نون خ» برای سعید آقاخانی (فیلم)
  • تحقیقات اتحادیه اروپا از متا بر سر کنترل اطلاعات غلط
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند
  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ
  • عکس| اولین پست اینستاگرامی سعید آقاخانی بعد از اتمام نون‌خ
  • «احمدعباسی» آقای گل جام ملت‌ها شد
  • گل دوم فوتسال ایران به تایلند +فیلم
  • گل سعید احمد عباسی به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 0-2 ایران)