Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@07:02:47 GMT

اولین باخت رسول خطیبی با تراکتور در سال ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۵۱۹۷

اولین باخت رسول خطیبی با تراکتور در سال ۱۴۰۰

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی، در اولین بازی‌اش در رقابتهای این فصل جام حذفی با شکست مقابل تراکتور، از این تورنمت کنار رفت تا اولین شکست شاگردان خطیبی در سال ۱۴۰۰ رقم بخورد.

این هفتمین بازی تراکتور با رسول خطیبی بود و یک پیروزی، ۴ مساوی و دو شکست در کارنامه او دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها پیروزی تراکتور با خطیبی مقابل نساجی بوده و این تیم با نفت مسجدسلیمان، مس رفسنجان، پیکان و صنعت نفت آبادان به تساوی رسیده و از سپاهان هم شکست خورده است.

تراکتور بعد از باخت به سپاهان که آخرین دیدار این تیم در سال گذشته بود، در ۹ بازی متوالی(سه بازی در لیگ و ۶ بازی در آسیا) شکست نخورده بود و تنها تیم ایرانی بدون باخت در لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شد منتهی دومین باخت این تیم با رسول خطیبی باعث شد که این تیم فرصت رسیدن به جام در رقابتهای این فصل را از دست بدهد.

تراکتور در لیگ برتر هم ۱۹ امتیاز با صدر جدول فاصله دارد و احتمالا این تیم تمام تمرکزش را روی موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا خواهد گذاشت. دیداری که مقابل النصر عربستان برگزار می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جام حذفی تراکتور لیگ برتر آلومینیوم اراک تراکتور جام حذفی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۵۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم شکست‌ناپذیری تیم آلونسو با فرار از شکست خانگی

سریال بازی‌های بدون شکست قهرمان زودهنگام فصل جاری بوندس‌لیگا با فرار این تیم از یک باخت خانگی برابر اشتوتگارت ادامه پیدا کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی از شب دوم از هفته سی‌و‌یکم بوندس‌لیگای آلمان، امشب (شنبه) در ورزشگاه بی آره‌نا تیم فوتبال بایرلورکوزن قهرمان زودهنگام مسابقات پذیرای اشتوتگارت بود که این بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.

اشتوتگارت با گل‌های کریس فوریخ در دقیقه 47 و دنیز اونداو در دقیقه 57 از میزبان پیش افتاد. لورکوزن توسط امین عدلی در دقیقه 62 یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. در حالی که شمارش معکوس برای ثبت اولین باخت شاگردان ژابی آلونسو پس از 45 بازی بدون شکست متوالی در تمامی رقابت‌ها آغاز شده بود، رابرت آندریخ دومین گل را در دقیقه 6+90 برای لورکوزن به ثمر رساند تا تیمش را درست در آخرین دقیقه از شکست خانگی نجات دهد و شانس ثبت فصلی بدون شکست را برای آن زنده نگه دارد.

بایرلورکوزن تا آستانه اولین شکست فصل رفت و باز هم نباخت

 

با این نتیجه لورکوزن 81 امتیازی شد و اشتوتگارت هم با 64 امتیاز همچنان در رده سوم جدول باقی می‌‌‌ماند هرچند فاصله‌اش با بایرن مونیخ رده دومی نسبت به هفته گذشته بیشتر شد و به 5 امتیاز رسید.

 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • باخت برایم بی‌معنا است/هندبال گیتی‌پسند در آسیا حرف خواهد زد
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • منافی:باخت به آلومینیوم را بزرگ نکنیم، در لیگ فرصت جبران هست
  • معجزه لورکوزن؛ دهمین فرار از باخت بعداز دقیقه۹۰
  • تداوم شکست‌ناپذیری تیم آلونسو با فرار از شکست خانگی
  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی‌پوشان!
  • اختلال در مسیر قهرمانی، اوسمار و اولین چالش بزرگ
  • تعویض‌های اوسمار پرسپولیس را زمین زد | تیمی با این عظمت نباید اینگونه غافلگیر شود
  • پرش شش‌گام؛ آخرین قدم‌های استقلال برای قهرمانی، زیر ذره‌بین