Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@12:26:17 GMT

رضاوند: فرقی نمی‌کند در دور بعد به مصاف چه تیمی برویم

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۵۲۴۱

رضاوند: فرقی نمی‌کند در دور بعد به مصاف چه تیمی برویم

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: برای ما فرقی نمی‌کند در دور بعد به مصاف چه تیمی برویم چون سعی ما این است که تا فینال صعود کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آرش رضاوند بعد از صعود استقلال به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی اظهار کرد: بازی خوبی انجام دادیم و در نیمه دوم فرصت‌های خیلی خوبی داشتیم و خوشبختانه توانستیم برنده شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص اینکه روی گل دوم حرکت جالب توجهی انجام داد، گفت: من پاس دادم که قایدی توپ را گل کند و او هم از روی توپ رد شد تا اسماعیلی گل بزند.

رضاوند در پاسخ به این سوال که ترجیح می‌دهد در مرحله بعد با چه تیمی روبه‌رو شوند، عنوان کرد: برای ما فرقی نمی‌کند. امیدوارم به مصاف هر تیمی که می‌رویم برنده شویم و تا فینال بالا برویم.

هافبک تیم فوتبال استقلال در خصوص قضاوت بنیادی‌فر گفت: داوری بدی صورت نگرفت ولی به نظرم خطا روی نادری پنالتی بود. در مجموع داوری خوب کار کرد.

کد خبر 494832

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال باشگاه استقلال استقلال تهران تیم فوتبال ذوب آهن جام حذفی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۵۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف کماندار کیش از رقابت‌های کاپ جهانی شانگهای

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مسابقات مرحله اول کاپ جهانی در مرحله حذفی در شانگهای چین برگزار شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

یسنا پورماهانی کماندار کیش در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از ژاپن رفت و با نتیجه ۶ بر صفر شکست خورد.

دیگر خبرها

  • حذف کماندار کیش از رقابت‌های کاپ جهانی شانگهای
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • پرسپولیس جلوتر از استقلال
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • ستاره رئال امضای هم‌تیمی‌هایش را جعل می‌کند!
  • نگاهی به دومین مصاف سپاهان در جام حذفی
  • بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • باخت بد استقلال در یک دیدار دوستانه برابر تیمی از اسلامشهر!
  • شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر