Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@18:30:40 GMT

بیدوف: نتیجه ای که برابر استقلال گرفتیم ناراحت کننده بود

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۵۲۵۷

بیدوف: نتیجه ای که برابر استقلال گرفتیم ناراحت کننده بود

مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن گفت: نتیجه ناراحت کننده ای مقابل استقلال گرفتیم زیرا نتوانستیم به مرحله بعدی برویم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دارکو بیدوف پس از شکست دو بر یک ذوب آهن مقابل استقلال و حذف تیمش در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: نتیجه ناراحت کننده است زیرا نتوانستیم به مرحله بعدی برویم. اوایل نیمه اول خوب بازی را در دست گرفتیم و موقعیت‌هایی داشتیم که نتوانستیم آنها را گل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ابتدای نیمه دوم تمرکزمان را از دست داده و گل خوردیم. پس از دقایقی گل زدیم و توانستیم به بازی بازگردیم اما بار دیگر تمرکزمان از بین رفت و گل دریافت کردیم. پس از آن هم نتوانستیم از موقعیت‌های گلزنی استفاده کنیم. به همین دلیل نتوانستیم به مرحله بعدی صعود کنیم.

مهاجم تیم ذوب آهن درباره اینکه آیا برای خودشان شانسی برای بقا در لیگ برتر می‌بینند، گفت: اعتقاد دارم می‌توانیم در لیگ برتر بمانیم اگر سخت تلاش کنیم. راه دیگری نداریم و باید متمرکز باشیم. هچنین باید آماده سازی خوبی داشته باشیم تا به مصاف پرسپولیس برویم.

کد خبر 494834

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال ذوب آهن ذوب آهن باشگاه ذوب آهن تیم فوتبال استقلال جام حذفی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۵۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته دور یک هشتم نهایی پیکارهای جام حذفی به اتمام رسید که شکست پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک، مهمترین اتفاق این دور از پیکارها بود تا سرخ پوشان نیز به مانند رقیب دیرینه خود، از دور مسابقات کنار بروند.

با برگزاری این پیکارها، حالا تیم های راه یافته به دور بعدی مسابقات، در انتظار مشخص شدن حریفانشان هستند. طبق اعلام کمیته برگزاری مسابقات، قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات جام‌ حذفی روز دوشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

آنگونه که از قبل و توسط سازمان لیگ و کمیته برگزاری مسابقات جام حذفی اعلام شده بود، مرحله یک‌چهارم نهایی این مسابقات روزهای ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

پیش از این نیز مهدی تاج اعلام کرده بود که فدراسیون فوتبال قصد دارد تا بازی فینال را در کرمان برگزار کند.

دیگر خبرها

  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن
  • هدیه بزرگ به چادرملو در جام حذفی
  • تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • هواداران در بازی با استقلال هم حمایت کنند
  • سپاهان بر استقلال آبی پوشان ملاثانی غلبه کرد
  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان