Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: مسجد مرکز اصلی تربیت رزمندگان جریان مقاومت در سراسر جهان از جمله در ایران است، این مسجدی‌ها هستند که با زنده نگاه داشتن نام شهدایی همچون سردار سلیمانی و شهیدان فخری زاده و حججی، موجب تقویت جبهه مقاومت شده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان: اجتماع «غزه، نماد مقاومت» عصر امروز (چهارشنبه، ۲۹ اردیبهشت ماه) با حضور جمع کثیری از مسجدی ها، هیئتی ها و حوزویان و در محکومیت جنایات رژیم غاص صهیونیستی در منطقه هرندی تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مساجد در این میان اما باز هم محوریت و مرکزیت دارند و این بار مساجد منطقه دروازه غار یا همان هرندی، با محوریت کانون های فرهنگی هنری و مشارکت بسیجیان و مرکز رسیدگی به امور مساجد، گل کاشتند.

 

 

 

 

 

حجت الاسلام والمسلمین «احمدحسین فلاحی» در این باره و در اجتماع غزه نماد مقاومت که در مقابل مسجد الاقصی محله هرندی تهران، امروز برگزار شد با بیان اینکه مردم جنوب شهر تهران همواره در خط مقدم مبارزه بوده اند، گفت: مساجد این منطقه در این زمینه بسیار فعال هستند که حضور پرشور اهالی مساجد به ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری و بسیجی ها در اجتماع امروز نمونه ای از روحیه ایثار و استقامت جنوب شهری ها است.

 

نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به جنایات اخیر صهیونیست ها علیه زنان و کودکان و پیرزنان و پیرمردان در فلسطین افزود: سکوت غربی های به اصطلاح مدافع حقوق بشر و بی اثر بودن مواضع سازمان ملل و شورای امنیت یک بار دیگر اهمیت تقویت جریان مقاومت را نشان داد.

 

 

 

وی ادامه داد: مساجد مرکز اصلی تربیت رزمندگان جریان مقاومت در سراسر جهان از جمله در ایران هستند و همین مسجدی ها هستند که با زنده نگه داشتن نام شهدایی همچون سردار سلیمانی و شهیدان فخری زاده و حججی، موجب تقویت جبهه مقاومت شده اند.


بنابر این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین کارخانه نیز در اجتماع غزه نماد مقاومت با اشاره به حضور پر رنگ مردم محله هرندی در این اجتماع و دفاع از مردم عزیز فلسطین، گفت: کانون های فرهنگی هنری و پایگاه های بسیج با محوریت مسجد الاقصی تهران زمینه برگزاری این مراسم باشکوه دشمن خشمگین کن و دوست شادکن را فراهم کردند.

 

مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد منطقه شهید هرندی تهران اضافه کرد: امیدواریم انتخابات ریاست جمهوری منجر به تشکیل دولتی شود که هم از مساجد و هم از مردم مناطق محروم همچون محله شهید هرندی و هم از جریان مقاومت بیشتر حمایت کند.

 

 

 

حجت الاسلام والمسلمین غیاث الدین بهزاد قاسمی نیز در این اجتماعی با اشاره به تلاش یک هفته ای اعضای کانون فرهنگی هنری و هیئت امنای مسجدالاقصی برای برگزاری اجتماع بزرگ «غزه، نماد مقاومت»، گفت: همه مساجد منطقه هرندی همچون الاقصی، الهادی، فاطمه زهرا(ع) و جوادالائمه(ع) در تشکیل این اجتماع بزرگ و موثر نقش داشتند.

 

امام جماعت مسجد الاقصی افزود: مسجدی ها با تبعیت از مقام معظم رهبری و در خط حضرت امام خمینی رحمت الله علیه همچنان در خط مقدم مبارزه با صهیونیست ها هستند.

 

بنا بر این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین کارخانه در پایان این اجتماع مسجدی، بیانیه اهالی مساجد و ائمه جماعت مساجد منطقه هرندی (دروازه غار)  تهران را در حمایت از جریان مقاومت، زنده نگه داشتن نام سردار سلیمانی و محکومیت جنایات صهیونیست ها در فلسطین و سکوت استکبارگران به ویژه آمریکایی ها و انگلیسی ها در برابر این انسان کشی را قرائت کرد.

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: محکومیت جنایات صهیونیست ها بچه های مسجد حجت الاسلام والمسلمین فرهنگی هنری جریان مقاومت صهیونیست ها مساجد منطقه نماد مقاومت مسجدی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۵۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین امیدی در اولین نشست کارگروه استانی برنامه‌های تابستانی طرح ملی «مسجد، کانون نشاط» در استان فارس هدف از برگزاری این نشست را غنی سازی و هماهنگی برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان برشمرد و گفت: در این نشست‌ها می‌توان با استفاده از تجربه‌های خوب کانون‌های فرهنگی هنری موفق، چگونگی حمایت از برنامه‌های سایر کانون‌ها را نیز مورد بررسی قرار داد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس در ادامه از پیگیری بیش از یک‌صد خدمت برای ارائه به کانون‌ها در فصل اوقات فراغت تابستان سال جاری خبر داد و افزود: این خدمات در زمینه استفاده از استخر، سینما، اردوگاه‌ها و زمین چمن فوتبال است که مراحل انعقاد تفاهم‌نامه در حال پیگیری است و برای استفاده از آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

او بر ارسال گزارش برنامه‌های اوقات فراغت برای انعکاس در کانال‌ها و سایت‌های خبری از سوی کانون‌ها تأکید کرد و افزود: برخی از برنامه‌های کانون‌ها پس از اطلاع‌رسانی می‌تواند الگوی مناسبی برای اجرا در دیگر کانون‌های مساجد استان باشد.

امیدی همچنین تاکید کرد: کانون‌ها پس از دریافت مجوز برنامه‌های مختلف و متعددی را با توجه به ظرفیت‌های موجود برنامه‌ریزی و اجرا می‌کنند، اما لازم است که رشته‌های تخصصی مورد علاقه نسل نوجوان و جوان امروز را نیز مدنظر قرار دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • رزمندگان لبنانی و فلسطینی، نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند
  • پایتخت مقاومت همگام با آزادی‌خواهان جهان علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • حمله حزب‌الله لبنان به ساختمان محل استقرار نظامیان صهیونیست
  • لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است
  • اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار شد
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • تداوم جنگ پس از ۲۰۰ روز نشان دهنده توان مقاومت است