Web Analytics Made Easy - Statcounter

در صورت رسیدن پیشنهاد مناسب، بارسلونا آماده فروش آنتوان گریزمان است. بازگشت به اتلتیکو مادرید یکی از گزینه های پیش روی مهاجم فرانسوی محسوب می شود. انریکه سرزو رئیس اتلتیکو مادرید نیز از این موضوع استقبال کرد.

به نقل از وبسایت گل؛ سرزو پیرامون احتمال بازگشت گریزمان به اتلتیکو مادرید گفت:

هر تیمی با داشتن گریزمان، دیوانه کننده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گریزمان بازیکنی فوق العاده است و من امیدوارم بتوانم او را دوباره به تیم برگردانم. با این حال بعید می دانم بارسلونا تمایلی به فروش او داشته باشد.

اخبار داغ 

تجاوز پدر بابک خرمدین به دخترش آرزو / اعترافاتش دروغ است + فیلم گفتگوی اختصاصی برترین های قرن با محسن عاشوری: همه خوب بودند اما علی کریمی انتخاب اول من است تحریم صداوسیما از سوی یحیی گل محمدی تا زمان عذرخواهی رسمی ایرانِ جهانی، قسمت دوم | صعود بی دردسر اما پر انتقاد از دور نخست درگیری بازیکنان چلسی و لسترسیتی در دقایق پایانی مسابقه / فیلم آنتونیو کونته با فروش 6 بازیکن اینتر مخالف است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۵۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - ۰ کادیز؛ بازگشت کورتوآ خوش‌یمن بود

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # رئال مادرید ، لالیگا سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • اتلتیکو مادرید به سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک شد
  • مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید؛ چشمک روخی بلانکوس به سهمیه لیگ قهرمانان
  • (ویدئو) خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - ۰ کادیز؛ بازگشت کورتوآ خوش‌یمن بود
  • اتلتیکو مادرید تصمیمش را گرفت: قرارداد ماریو هرموسو تمدید نمی‌شود
  • استقبال طالبان از قهرمانان فوتسال افغانستان
  • صعود اتلتیکو مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 2-1 مقابل بایرن مونیخ (2016/5/3) / فیلم
  • راز بزرگ ژاوی سیمونز فاش شد / ژاوی به ژاوی می‌رسد!
  • گری نویل در خصوص باخت 7-0 به بارسلونا؛ انریکه تحویلم نگرفت و به او فحش دادم!
  • پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)