Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@07:44:21 GMT

لیلا امیری سردبیر پایگاه خبری صبح قزوین دعوت حق را لبیک گفت

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۵۳۶۲

لیلا امیری سردبیر پایگاه خبری صبح قزوین دعوت حق را لبیک گفت

"لیلا امیری" سردبیر پایگاه خبری صبح قزوین پس از طی یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "لیلا امیری" سردبیر پایگاه خبری صبح قزوین، پس از طی یک دوره بیماری سخت عصر امروز دار فانی را وداع گفت.

وی که در عصر خبر و اطلاع رسانی سال ها مجاهدت و تلاش شبانه روزی داشت، بعد از ابتلا به یک بیماری لاعلاج که مدت ها با آن درگیر بود، عصر امروز جان به جان آفرین تسلیم کرد و خانواده و همکاران خود را با داغ خود تنها گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
    خانم امیری همکار پرتلاش و متعهد خبرگزاری راه دانا بود که خاطره فعالیت صادقانه و پشت کار او از یاد و خاطره همکارانش پاک نخواهد شد.    خبرگزاری راه دانا ضایعه درگذشت همکار گرامی خود را به خانواده وی و همکاران رسانه ای تسلیت عرض میکند و از خداوند برای او علو درجات و رحمت واسعه الهی مسئلت دارد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۵۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان میاندوآب در حاشیه این مسابقه با تبریک هفته سلامت اظهار داشت: سلامت همکاران و ایجاد نشاط و شادابی بین همکاران از اهمیت خاصی برخوردار است. حسین اصغری افزود: به منظور ترویج سبک زندگی سالم و همچنین ورزش و تحرک در بین همکاران، مسابقه فوتبال به همت واحد ورزش در چمن اختصاصی امور آب و فاضلاب شهرستان میانداب برگزار شد.  این مسابقه با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • تولید میدان گازی بزرگ عراق پس از حمله پهپادی متوقف شد
  • لیورپول چشم به یک پیشنهاد وسوسه انگیز/ بازگشت سانچو به یونایتد
  • سامانه بارشی بهاری چهارشنبه فعال می‌شود
  • واکنش پرستاران گرگان به اضافه‌کار اجباری
  • لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید
  • چهره‌های ورزشی که در ایران مسلمان شدند
  • شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • مسعود رجوی همکار و نفوذی ساواک بوده است؟!+ فیلم
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • ویدیو/ مسعود رجوی همکار و نفوذی ساواک بوده است؟!