Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-30@19:51:51 GMT

ستاره بایرن‌ به شماره مورد علاقه اش رسید

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۵۴۱۶

ستاره بایرن‌ به شماره مورد علاقه اش رسید

لئون گورتزکا، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، از فصل آینده با پیراهن شماره هشت این تیم به میدان خواهد رفت.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از کش و قوس‌های فراوان بالاخره مشخص شد که خاوی مارتینز، هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ، آخرین فصل حضور خود در این تیم را پشت سر می گذارد و در پایان فصل بعد از ۹ سال و کسب تمام جام های ممکن از جمع باواریایی‌ها جدا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
خاوی مارتینز سال های فوق العاده ای را در جمع باواریایی ها پشت سر گذاشت و با این تیم به تمام افتخارات ممکن دست یافت. این هافبک اسپانیایی با شماره ۸ بایرن مونیخ به میدان می‌رفت که حالا مشخص شده از فصل آینده لئون گورتزکا، هافبک آلمانی باواریایی ها آن را بر تن خواهد کرد. گورتزکا در رابطه با پوشیدن پیراهن شماره ۸ بایرن مونیخ در فصل آینده گفت: "برای خاوی عزیز؛ برای من افتخار بزرگی است که شماره پیراهن تو را تحویل می گیرم. این همواره شماره مورد علاقه من بوده است و امیدوارم با همه غروری که طی این سالها با این پیراهن عمل کرده ای، آن را بر تن کنم."

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: لئون گورتزکا بایرن مونیخ بوندس لیگا بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۵۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) گل اول رئال مادرید به بایرن مونیخ توسط وینیسیوس در دقیقه ۲۴

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # رئال مادرید ، بایرن مونیخ ، لیگ قهرمانان اروپا سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) گل اول رئال مادرید به بایرن مونیخ توسط وینیسیوس در دقیقه ۲۴
  • آنچلوتی: هدف رئال فینال است نه نیمه‌نهایی
  • بادشتوبر: هری کین باید ثابت کند مرد بازی‌های بزرگ است
  • یوناتان تا: لینک شدنم به بایرن مونیخ مرا خوشحال می‌کند
  • خون در چشمان بلینگام: انتقام با پیراهن پادشاه!
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • ستاره لورکوزن: خوشحالم بایرن به دنبال من است
  • خاوی مارتینز: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین جنگ تاریخ فوتبال است
  • ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد