Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم تراکتور از سمت خود استعفا کرد.

خبرگزاری میزان - تیم فوتبال تراکتور عصر امروز در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در دیداری جنجالی و در خانه آلومینیوم دو بر صفر شکست خورد و از این رقابت‌ها کنار رفت. 

رسول خطیبی که پیش از شروع نیمه دوم این مسابقه به دلیل درگیری لفظی با منصوریان از زمین اخراج شده بود، پس از پایان این مسابقه در رختکن تراکتور با بازیکنانش خداحافظی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌رسد مشکلات مالی این باشگاه و محقق نشدن وعده‌های مالی مدیران تراکتور به بازیکنان دلیل این تصمیم خطیبی بوده و باید دید آیا مالک و سایر مدیران این باشگاه تدبیری برای رفع این مسائل و بازگرداندن خطیبی به تیم‌شان دارند.

در همین حال

عباس الیاسی درباره اخبار منتشر شده در مورد استعفای رسول خطیبی، اظهار داشت: در این باره چیزی به صورت رسمی و کتبی به دست باشگاه نرسیده است و اگر آقای خطیبی به صورت رسمی استعفا هم بدهد، هیات مدیره با آن مخالفت خواهد کرد.

وی افزود: پس از اتمام بازی و طبق برنامه قبلی ارائه شده از سوی کادر فنی، اعضای تیم در راه تهران هستند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتور ادامه داد: ممکن است رسول خطیبی تحت تاثیر اتفاقات و نتیجه دیدار مقابل ناراحت بوده و صحبت‌هایی مطرح شده باشد، اما باشگاه با قاطعیت از سرمربی تیم حمایت خواهد کرد.

الیاسی یادآور شد: در شرایط کنونی باید همه ما دست به دست هم بدهیم و از اعضای باشگاه تا بازیکنان، کادر فنی و هواداران؛ همگی همدل باشیم تا این روزهای سخت را پشت سر بگذاریم.

بیشتر بخوانبد: خرمگاه: آنالیز خوبی از تراکتور داشته‌ایم/ می‌دانیم از بازی چه می‌خواهیم

 

انتهای پیام/

 

برچسب ها: رسول خطیبی تراکتور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رسول خطیبی تراکتور رسول خطیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۵۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده یحیی گل محمدی به تی تی ها؛ مشکلاتم حل شود به تبریز می‌آیم

به گزارش همشهری آنلاین، بعد از اینکه از سوی باشگاه تراکتور از یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی جدید تیم تراکتور نام برده شد؛ اینطور در رسانه ها عنوان شد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید مشکلش را حل کند.

سعید مظفری زاده یکی از مدیران باشگاه تراکتور هم گفت که ما یحیی گل‌محمدی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردیم. او در تلاش برای رفع مشکلات شخصی‌اش است تا در تبریز حاضر شود.

این صحبت ها این ذهنیت را پیش آورد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید تعهد بدهد. اما یحیی گل‌محمدی همه این اخبار را تکذیب کرد و گفت: به زودی با رفع مشکلات شخصی در تبریز حاضر خواهد شد.

در غیاب یحیی گل‌محمدی، حمید مطهری دستیار اولش در تیم پرسپولیس تیم تراکتور را هدایت خواهد کرد. تیم به رهبری او بازی با ذوب آهن در جام حذفی را با پیروزی پشت سر گذاشت.

با توجه به حساسیت بازی با استقلال تماشاگران تیم تراکتور امیدوار هستند یحیی گل‌محمدی با رفع مشکلات شخصی خود در این بازی حاضر شود.

کد خبر 847346 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • ورودی شهر مریوان با انجام تعریض باند موجود بهسازی می‌شود
  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • وعده یحیی گل محمدی به تی تی ها؛ مشکلاتم حل شود به تبریز می‌آیم
  • تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟
  • توصیه سرمربی خارجی که به ایران آمد؛ هرگز اینگونه ازدواج نکن!