Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرانک لمپارد معتقد است که میسون مانت کاپیتان آینده چلسی خواهد بود.

فرانک لمپارد از میسون مانت می گوید.

به گزارش طرفداری و به نقل از تلگراف، فصلی که چلسی آن را با فرانک لمپارد شروع کرد رو به پایان است و در حال حاضر دیگر لمپارد را روی نیمکت چلسی نمی بینیم. سوپر فرانکی در مصاحبه ای که با مت لاو داشته، از اخراجش گفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دست دادن شغل سخت است؛ هر کس که خلاف این را می گوید، یک دروغگو است. پای غرور در میان است، یک روز شما برای دستیابی به هدفی پیش می روید و سپس فرصت رسیدن به آن را از دست می دهید. زندگی همین است و باید بپذیرید. یکی از مهم ترین مسائل برای منی که در چلسی زندگی می کنم و حدود 1 مایل تا زمین باشگاه فاصله دارم، این است که هر وقت بیرون می روم، هواداران چلسی را می بینم. در چنین موقعیتی برای تان سوال پیش می آید: حالا واکنش آنها به شما چگونه خواهد بود؟ با عملکردی که داشتید، آنها خوشحال خواهند شد؟ به نظرم این ماجرا باعث شد حتی بیشتر از قبل پیوند عمیقی که به واسطه دوران بازیگری ام با آنها داشتم را درک کنم.  مدال لیگ برتر در لنگه کفش  یک بار مشغول تمیز کردن کفش هایم بودم که یکی از مدال های قهرمانی لیگ برترم را در یکی از لنگه ها پیدا کردم! احتمالا وقتی که پس از جشن پایان فصل هنوز خمار بودم، مدال را داخل کفشم قرار دادم به کل آن را فراموش کردم. به نظرم حالا می توانید حدس بزنید که علاقه چندانی به نمایش مدال هایم ندارم. علاقه من، آینده است، چه خواهد شد و پس از این کجا خواهم بود. نیاز چندانی به تماشای یادگاری ها نمی بینم.  میسون مانت  کاپیتانی میسون مانت در آخرین بازی من؟ قطعا به این خاطر بود که متوجه شدم خصوصیات رهبری اش رشد کرده است؛ به خصوص در این فصل. فرم میسون در این فصل دائما در حال پیشرفت بوده، او بهترین بازیکن سال چلسی انتخاب شد و استحقاق آن را داشت؛ چون عملکرد او برای افراد هم سن و سالش بسیار عظیم و فوق العاده بوده است. من درون میسون، کاپیتان آینده چلسی را دیدم. او مرا یاد خودم می اندازد. مانت زیر نظر توخل هم درخشیده چون از آن دست از بازیکنانی است که هر مربی رویای داشتنش را دارد. 

اخبار داغ 

تجاوز پدر بابک خرمدین به دخترش آرزو / اعترافاتش دروغ است + فیلم گفتگوی اختصاصی برترین های قرن با محسن عاشوری: همه خوب بودند اما علی کریمی انتخاب اول من است تحریم صداوسیما از سوی یحیی گل محمدی تا زمان عذرخواهی رسمی ایرانِ جهانی، قسمت دوم | صعود بی دردسر اما پر انتقاد از دور نخست درگیری بازیکنان چلسی و لسترسیتی در دقایق پایانی مسابقه / فیلم آنتونیو کونته با فروش 6 بازیکن اینتر مخالف است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: میسون مانت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۵۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل زیبای کانر گلگر به وست هم (چلسی 2-0 وست هم)

گل زیبای کانر گلگر به وست هم (چلسی 2-0 وست هم)

دیگر خبرها

  • گل دوم نیکولاس جکسون به وست هم (چلسی 5-0 وست هم)
  • روان آب‌ها به درون قنوات هدایت نمی‌شوند
  • گل نیکولاس جکسون به وست هم (چلسی 4-0 وست هم)
  • گل نونی مادوئکه به وست هم (چلسی 3-0 وست هم)
  • گل زیبای کانر گلگر به وست هم (چلسی 2-0 وست هم)
  • گل کول پالمر به وست هم (چلسی 1-0 وست هم)
  • ترجمه عکس و متن «فصل‌های درون» منتشر شد
  • (ویدئو) پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی
  • ختافه به دنبال تمدید قرارداد قرضی میسون گرینوود
  • هجوم هواداران خردسال به محل تمرین استقلال