Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@04:00:08 GMT

یک سوال مهم درباره محمود احمدی نژاد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۵۶۵۶

یک سوال مهم درباره محمود احمدی نژاد

«پیروزی قطعی اصولگرایان در انتخابات؛ توهم یا واقعیت؟» این عنوان جدیدترین نشست مجازی خبرگزاری خبرآنلاین در کلاب هاوس است که درحال برگزاری است.

در بخشی از این نشست مجازی، سوالی از میلاد گودرزی از چهره های منتسب به جریان عدالت خواه از مهمانان حاضر در نشست مطرح شد. از گودرزی پرسیده شد بین این 50 نامزد از جریان عدالت خواهی نامزد خاصی دارید؟ آیا یکی مثل آقای احمدی‌نژاد در طیف شما قرار می‌گیرد؟

گودرزی در پاسخ به این سوال گفت: من جریان عدالت‌خواه را هنوز یک جریان احتماعی می‌دانم و این جریان همچنان سیاسی نیست که بخواهد کاندیدا داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل من در بین کاندیدا کسی را نمی‌بینم که نماینده جریان عدالت خواه باشد. آدم‌های ضدفساد مثل آقای رئیسی وجود دارد، اما ضدفساد بودن به معنای عدالت‌خواهی نیست.

وی گفت: آقای احمدی‌نژاد نسبت به قبل یک آدم دیگری است و حرف‌هایشان درباره خصوصی‌سازی نشان می‌دهد که تفاوتی با جریان راست کنونی ندارد.

در ادامه محمدعلی ابطحی از گودرزی پرسید؛«عدالتخواهی از اول این انتخابات وجود داشته است، طبیعتا باید یک کاندیدایی داشته باشد. این طور نیست؟»

گودرزی نیز پاسخ داد: من این سوال را از شما باید بپرسم، جریان عدالت‌خواهی در این مدت در کجای جریان سیاسی حضور داشته است؟ من در جریان‌های سیاسی ردپای عدالت طلبی اصیل را ندیدم.

2727

کد خبر 1516868

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ محمود احمدی نژاد جریان عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۵۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حاضر شد و با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یکساعته داشت که طرفین با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌گو نشستند. سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت. فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد‌.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان
  • در ۸ سال دولت احمدی‌نژاد، قیمت نان ۳۲ برابر شد!
  • مومنی، اقتصاددان: در هشت سال دولت احمدی نژاد، قیمت نان 32 برابر شد!
  • توسعه متوازن و عدالت‌محور، نگاه شورای ششم به مسائل شهری
  • ۵ رقیب قالیباف در کرسی ریاست مجلس /تندروها به صف شدند /وزیر احمدی نژاد هم هست
  • ­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • احمدی نژاد می‌گفت مشکل ما خود رهبری است!