Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن استقلال درخصوص شرایط تیمش به صحبت پرداخت.

مهدی مهدی‌پور هافبک تیم فوتبال استقلال درباره پیروزی تیمش مقابل ذوب‌آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت:

ما در دو بازی نتایج خوبی نگرفتیم، علیرغم اینکه حق‌مان نبود. این بازی با تیم خوب ذوب‌آهن، قرعه سختی برای ما در جام حذفی بود، اما خدا را شکر بازی را بردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موقعیت‌های خوبی هم داشتیم و می‌توانستیم به گل‌های بیشتری برسیم.

هافبک تیم فوتبال استقلال ادامه داد:

ذوب‌آهن تیم خوب و بابرنامه‌ای بود. سعی کردند که راه‌های نفوذ را ببندند، اما خدا را شکر توانستیم پیروز میدان شویم.

وی درباره اُفت تیم استقلال پس از بازگشت از لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت:

ما اُفتی نداشتیم. شکل بازی‌مان، کاری که انجام دادیم و موقعیت‌هایی که ایجاد کردیم، خوب بود. فقط دو بازی در نتیجه‌گیری خوب عمل نکردیم که آنهم اتفاقات فوتبال است. خدا را شکر این بازی را بردیم و باید به بازی بعدی فکر کنیم.

مهدی‌پور درباره عملکرد متفاوت استقلال در دو نیمه گفت:

این مسئله به شکل بازی ذوب‌آهن ارتباط داشت که نیمه اول آنها سعی کردند راه‌های نفوذ را ببندند و با سیستم 1-4-5 بازی می‌کردند که منطقی هم بود. در نیمه دوم وقتی ما گل زدیم، تیم ذوب‌آهن بالاتر بازی کرد و شکل بازی عوض شد. در این مدل بازی‌ها ما خیلی بهتر کار می‌کنیم.

اخبار داغ 

تجاوز پدر بابک خرمدین به دخترش آرزو / اعترافاتش دروغ است + فیلم گفتگوی اختصاصی برترین های قرن با محسن عاشوری: همه خوب بودند اما علی کریمی انتخاب اول من است تحریم صداوسیما از سوی یحیی گل محمدی تا زمان عذرخواهی رسمی ایرانِ جهانی، قسمت دوم | صعود بی دردسر اما پر انتقاد از دور نخست درگیری بازیکنان چلسی و لسترسیتی در دقایق پایانی مسابقه / فیلم آنتونیو کونته با فروش 6 بازیکن اینتر مخالف است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۵۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دوباره قایدی در لیگ امارات؛ آمار شگفت‌انگیز باشو

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در آغاز هفته بیست‌ویکم لیگ امارات، امروز (جمعه) اتحاد کلبا به مصاف النصر رفت و در شرایطی که ۲ بر صفر از حریف خود جلو بود، در نهایت به تساوی ۲-۲ رضایت داد. اتحاد کلبا با این نتیجه ۲۱ امتیازی شد و در رده دهم جدول قرار گرفت. نکته مهم این بازی درخشش دوباره مهدی قایدی بود که طی هفته‌های اخیر عملکرد بسیار خوبی در ترکیب تیمش داشته است.

درخشش ادامه‌دار باشو در امارات

به گزارش فوتبال ۳۶۰، مهدی قایدی در جریان دیدار امروز اتحاد کلبا مقابل النصر در دقیقه ۱۰ گل نخست تیمش را به‌ثمر رساند و یکی از بهترین‌های تیمش بود. او با این گل، به آمار ۹ گل زده در لیگ امارات رسید و با دادن ۵ پاس گل در این فصل، موثرترین بازیکن اتحاد کلبا محسوب می‌شود. او با تاثیر گذاشتن روی ۱۴ تیمش، چهارمین بازی موثر لیگ امارات است و تنها فابیو لیما با ۱۸، عمر خریبین ۱۶ و نیکولاس خیمنز با ۱۵ تاثیر بالاتر از او قرار دارند. نکته مهم این نفرات حضورشان در تیم‌های بالانشین است و قایدی در تیمی چون اتحاد کلبا توانسته این آمار عالی را ثبت کتد.

قایدی در ۷ بازی اخیر اتحاد کلبا ۳ بار گل زده و ۴ پاس گل هم ارسال کرده و در فرم بسیار خوبی به سر می‌برد. در هفته‌های اخیر شایعات زیادی در خصوص آینده او به گوش می‌رسد ولی ستاره ایرانی با این عملکرد می‌تواند آماده یک انتقال جذاب در نقل‌وانتقالات تابستانی باشد.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899926

دیگر خبرها

  • تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)
  • خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • شایعه عجیب: خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • سپاهان بر استقلال آبی پوشان ملاثانی غلبه کرد
  • درخشش دوباره قایدی در لیگ امارات؛ آمار شگفت‌انگیز باشو
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • وحید امیری: امیدوارم اتفاقات فوتبالی در زمین رقم بخورد
  • یک عده غیر فوتبالی در سال ۸۰ خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند