Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@21:27:50 GMT

رسیدگی به پرونده خبرنگار آسیب دیده ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۵۹۷۳

رسیدگی به پرونده خبرنگار آسیب دیده ادامه دارد

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شهیدبهشتی اعلام کرد: در پی حادثه ناخوشایند برخورد با یکی از خبرنگاران در یکی از مراکز اقماری و غیر دایمی واکسیناسیون دانشگاه که موجب تکدر خاطر خدمتگزاران نظام بهداشت و سلامت و اصحاب و فعالان فرهیخته رسانه و همچنین به طور ویژه هیئت رییسه دانشگاه شد، براساس دستور دکتر علیرضا زالی رییس دانشگاه و براساس بالاترین اختیارات قانونی ریاست دانشگاه به استناد ماده ۱۳ قانون رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان، فرد مورد نظر بلافاصله به صورت آماده به خدمت درآمده است و پرونده وی به هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان دانشگاه ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی ضمن قدردانی از تلاش‌های همکاران رسانه‌ای در مدت مبارزه با ویروس کرونا؛ ارتباط با دوستان و همکاران رسانه‌ای در این مدت را بسیار مشفقانه، همدلانه و نزدیک دانست و اظهار امیدواری کرد اتفاق مشابه، دیگر تکرار نگردد و همکاری بسیار نزدیک با اصحاب رسانه همچنان مستمر و مستحکم ادامه یابد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 انتخابات 1400 غزه دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی خبرنگار مرکز واکسیناسیون نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 انتخابات 1400 غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۵۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبور از رودخانه با مخاطرات فراوان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مدیر امور عشایری آبدانان گفت: در این شهرستان ۵۲۰ کیلومتر راه عشایری وجود دارد که در بارش‌های اخیر حدود ۲۵۰ کیلومتر آن آسیب دیده است.
 نوروزی افزود: یکی از راه‌هایی که به صورت جدی آسیب دیده؛ راه عشایری دال زرین در مناطق عشایری هزارانی است. 
وی اضافه کرد: این راه از رودخانه دویرج می‌گذرد که بدون پل و ابنیه فنی است و با بارش باران حجم آب رودخانه بالا می‌آید.
 نوروزی اظهار کرد: عشایر از داخل رودخانه برای خانواده و دام هایشان آذوقه می‌برند و تا مشکل پل حل نشود، ۳۵ خانوار عشایری که در آن سوی رودخانه زندگی می‌کنند در مواقع طغیان رودخانه با مشکل مواجه می‌شوند.
 نوروزی مدیر امور عشایری آبدانان تشریح کرد: برای ساخت پل به اعتبار نیاز است که باید تأمین شود.
معاون توسعه و امور زیربنایی امور عشایری استان، گفت: استان ایلام ۲۵۰۰ کیلومتر راه عشایری دارد که بیش از ۲۰۰۰خانوار از این راه‌ها استفاده می‌کنند.
اسماعیلی افزود: در بارش‌های اخیر بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر از این راه‌ها آسیب جدی دیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتقاد تند مدیر سپاهان/ کمیته انضباطی به تخلفات سنگین هواداران پرسپولیس رسیدگی کند
  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد
  • عبور از رودخانه با مخاطرات فراوان
  • سازمان ملل: ۸۵ درصد از مدارس غزه آسیب دیده‌اند
  • تشکیل ۴۳۴ پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون شهری آذربایجان غربی
  • بازدید استاندار گیلان از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم
  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی
  • جلوه های تعارض منافع در قوه قضائیه / ارجاع گزینشی، آسیب جدی در رسیدگی به پرونده های ملی
  • انتقاد طلافروشان به ثبت موجودی در سامانه جامع تجارت است
  • آخرین نهاد مسئول استیفای حقوق مردم دیوان عدالت اداری است