Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@17:11:15 GMT

زیباکلام: لاریجانی به چه امیدی در انتخابات شرکت کردند؟

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۶۳۸۳

زیباکلام: لاریجانی به چه امیدی در انتخابات شرکت کردند؟

خبرآنلاین: صادق زیباکلام، فعال سیاسی اصلاح طلب در نشست انتخاباتی در کلاب‌هاوس خبرآنلاین گفت: من پیروزی اصولگرایان را قطعی می‌دانم، یک طنزی بود که اگر مردم در انتخابات شرکت نکنند اصولگرایان پیروز می‌شوند، این یک واقعیت تلخ است. چون مردم ظاهرا نمی‌خواهند در انتخابات شرکت کنند، اصولگرایان پیروز می‌شود.

وی گفت: من معتقدم که قطعا آقای رییسی پیروزی این انتخابات می‌شوند، ایشان یقینا سبک و سنگین کردند و بررسی‌هایشان نشان داده است که شانسشان برای پیروزی بسیار بالاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان قطعا به این نتیجه رسیدند که پیروز می‌شوند و این اتفاق برایشان یک اعتبار است. 

زیباکلام تاکید کرد: من پیروز این انتخابات را آقای رئیسی می‌دانم. به این خاطر تعجب کردم که آقای دکتر لاریجانی ثبت نام کردند، چون با حضور آقای رئیسی هیچ شانسی برای دیگر کاندیداها وجود ندارد. 

این تحلیلگر سیاسی گفت: در مورد اصلاح‌طلبان، ثبت‌نام آقای تاج زاده یک موجی در بدنه اجتماعیشان به وجود آورد. یک اقلیتی در کلاب‌هاوس می‌گفتند که با تایید صلاحیت آقای تاجزاده ممکن است در انتخابات شرکت کنند. در روم تشکیل شده با حضور آقای تاجزاده از ایشان سوال شد که در صورت رد صلاحیت، از فرد دیگری حمایت می‌کنید یا نه، آقای تاجزاده پاسخ قطعی به این سوال ندادند. 

وی گفت: پرونده اصلاح طلبان بسته شده و آن‌ها وقتشان را تلف می‌کنند. کسی به این گروه رای نخواهد داد و رقابت در اردوگاه اصولگرایان باقی می‌ماند. برخلاف نظر آقای گودزی من خیلی به این جریان‌های عدالتخواهی باور ندارم، این جریان‌ها پوپولیستی هستند و کسی را سمت صندوق جذب نمی‌کند.

زیباکلام گفت: با بودن یک اقتصاد فاسد دولتی چگونه می‌توان از عدالتخواهی صحبت کرد؟ عدالتخواهی بدون اصلاح ساختار سیاسی وجود ندارد.

وی گفت: من معتقد هستم ریاست جمهوری آقای لاریجانی برای نظام خیلی بهتر از ریاست جمهوری آقای رییسی است. من خیلی شانس زیادی برای آقای لاریجانی نمی‌بینم، آقای قالیباف هوشیار بودند که با حضور آقای رئیسی در انتخابات شرکت نکنند.

این چهره سیاسی تاکید کرد: دلم می‌خواست که از آقای لاریجانی می‌پرسیدم به چه امیدی در انتخابات شرکت کردند؟ پیروزی آقای رییسی را در رقابت با آقای لاریجانی که اصلی‌ترین رقیبشان است یک جورهایی قطعی می‌بینم.

منبع: فردا

کلیدواژه: لاریجانی رئیسی زیباکلام انتخاب 1400 انتخابات شرکت آقای لاریجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۶۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی از وصل‌شدن آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق تحت تأثیر سیلاب استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  زیرکوه، مهدی دوستی صبح امروز در بازدید از مناطق سیل زده زیرکوه اظهار داشت:  16 روستا و 14 پاسگاه مرزی با جمعیت متأثر 7200 نفر درگیر پیامدهای سیلاب شدند که در حال حاضر مشکل آب شرب این روستاها به صورت موقت برطرف شده است.

وی ادامه داد: اکیپ‌های عملیاتی از مرکز استان و شهرهای همجوار در کنار اکیپ های مستقر در شهرستان زیرکوه در سه شبانه روز بصورت مستمر تلاش نموده و با توجه به خرابی جاده های مواصلاتی و خساراتی که برای شبکه برق شهرستان پیش آمد، آبدار شدن روستاها با مشکلاتی همراه شد که خوشبختانه با تلاش شبانه روزی همکاران قطع آب روستاها مرتفع شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی با بیان اینکه کارشناسان شرکت در حال برآورد خسارات ناشی از سیلاب به صورت دقیق هستند تصریح کرد: حدود 50 کیلومتر از خطوط انتقال نیاز به اصلاح خط و تعمیق و تعویض لوله دارند و برآورد خسارت حدود 50 میلیارد تومان می باشد. باید برخی از خطوط انتقال آسیب دیده به صورت ویژه اصلاح گردد تا در تابستان مشکلی برای تأمین آب شهروندان نداشته باشیم.

وی ادامه داد: حساس ترین خط آسیب دیده، 8 کیلومتر لوله 300 جی آرپی بمرود_ حاجی‌آباد است که به صورت کامل از بین رفته است، ضمن اینکه خطوط انتقال مجتمع آهنگران هم به صورت جدی آسیب دیده است.

مدیرعامل آبفای استان خراسان جنوبی تأکید کرد: در حال حاضر آب موردنیاز شهروندان تنها از یک خط تأمین می‌گردد، لذا اصلاح این خطوط قبل از  تابستان بسیار حیاتی خواهد بود.

انتهای پیام/250/

دیگر خبرها

  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • با این حیاط خلوت چه کنیم؟!
  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • اخبار سیاسی ۸ اردیبهشت؛ رقابت‌ها برای ریاست مجلس/تحلیل‌ها از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • ۴ فهرست در دور دوم انتخابات مجلس با هم رقابت می‌کنند
  • امیدی که در «هفت‌تپه» زنده شد
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • دور دوم انتخابات در کرج جدی گرفته شود