Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-29@14:01:05 GMT

زنگنه: باید روزی "۱۲ساعت" کار کنم تا زندگی بچرخد!

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۶۴۱۷

زنگنه: باید روزی '۱۲ساعت' کار کنم تا زندگی بچرخد!

وزیر نفت گفت: در دولت بعدی اگر پیشنهاد ریاست جمهوری هم به بنده داده شود، قبول نمی‌کنم چه برسه به وزارت نفت. در دولت بعدی بنده از فعالیت‌های دولتی بازنشسته خواهم شد. بعد از بازنشستگی باید روزی 12 ساعت کار کنم تا زندگی زن و بچه ام بچرخد.

به گزارش شریان نیوز،فارس: وزیر نفت گفت: بعد از بازنشستگی باید روزی 12 ساعت کار کنم تا زندگی زن و بچه ام بچرخد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیژن زنگنه وزیر نفت در حاشیه آیین امضای قرارداد توسعه میدان گازی فرزاد «ب»:

* (در پاسخ به سوالی مبنی بر احتمال وزیر شدن در دولت سیزدهم): در دولت بعدی اگر پیشنهاد ریاست جمهوری هم به بنده داده شود، قبول نمی کنم چه برسه به وزارت نفت. در دولت بعدی بنده از فعالیت های دولتی بازنشسته خواهم شد ولی همچنان در سیاست خواهم بود زیرا سیاست مثل زندگی است و سرنوشت کشور به مسائل سیاسی گره خورده است. ولی از تمامی کار دولتی، پست و سمت و ... کناره گیری میکنم.

* برنامه بنده بعد از اتمام وزارت نفت بازنشستگی است. در بازنشستگی هم که بنده باید مانند مابقی مردم روزی 12-13 ساعت کار کنم که بتوانم زندگی زن و بچه خود را بچرخانم.

* گران شدن بنزین دروغ است. این اخبار جنگ روانی است که عده ای علیه مردم راه می اندازند. هیچ برنامه ای برای افزایش قیمت فرآورده های نفتی وجود ندارد.

* (درباره قرارداد 25 ساله ایران و چین): در این قرارداد دو طرف صرفا ابراز علاقه کردند که در حوزه نفت و انرژی همکاری داشته باشند ولی هیچ چیز مشخصی در این قرارداد مطرح نشده است که دقیقا قرار است چه کار انجام شود. یعنی نه میدانی مشخص شده است و نه برنامه ای.

*  بیژن زنگنه متولد 1331 بوده و از سال 1362 تاکنون (به غیر از دولت احمدی نژاد)، همواره در جایگاه وزارت مشغول به فعالیت بوده است. وی در سال 1385 و برای اولین بار، به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی بازنشسته شده بود.

منبع: شریان

کلیدواژه: دولت بعدی کار کنم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۶۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در افغانستان/ ۱۱ نفر کشته و زخمی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از طلوع نیوز، جانان سایق سخنگوی وزارت رسیدگی به بلایای طبیعی دولت موقت طالبان در افغانستان امروز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که بر اثر وقوع بارندگی‌های سنگین و سیلاب در ۱۵ ولایت این کشور، ۱۴۰ باب خانه مسکونی تخریب شده است.

سخنگوی وزارت رسیدگی به بلایای طبیعی دولت موقت طالبان در افغانستان در این خصوص ادامه داد: در ۳ روز اخیر بر اثر بارندگی شدید و سیلاب در ولایت‌ های قندهار، نورستان، بادغیس، غور، ننگرهار، میدان وردک، هرات، سمنگان، پنجشیر، لغمان، کنر، بغلان، کندز، سرپل و پروان؛ ۸ نفر جان‌باخته و ۳ تن هم مجروح شده اند.

به گزارش طلوع، وزارت رسیدگی به بلایای طبیعی دولت موقت طالبان در افغانستان پیشتر گفته بود که بر اثر وقوع سیلاب‌های اخیر سراسر افغانستان، ۹۰ تن جان باخته و ۵۴ نفر دیگر هم مجروح شده‌ اند.

کد خبر 6091451

دیگر خبرها

  • بانک مرکزی:۹۱ درصد از متقاضیان مسکن قرارداد امضا کردند
  • مرحوم مجتهدی غرب را می‌شناخت اما غرب زده و شیفته غرب نبود
  • سیل در افغانستان/ ۱۱ نفر کشته و زخمی شدند
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟ 
  • بودجه گروگان بورسی‌ها/زنگنه:کاهش معافیت‌های مالیاتی بدعت است
  • تایوان: ۲۲ هواپیمای چینی حریم ما را نقض کردند
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • پیش‌بینی رییس اتحادیه املاک از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳
  • رژیم صهیونیستی توان دفاع از خود را هم ندارد