Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@22:21:53 GMT

چکه سقف آزادی مانع حضور عضو هیات رییسه مجلس در VIP!

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۶۴۴۱

چکه سقف آزادی مانع حضور عضو هیات رییسه مجلس در VIP!

یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی به دلیل چکه آب از سقف سالن ۱۲ هزار نفری آزادی نتوانست از قسمت جایگاه ویژه نظاره‌گر رقابت‌های کشتی باشد. به گزارش ایسنا، حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی، عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی برای مشاهده رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با استقبال مسوولان فدراسیون کشتی به سمت جایگاه ویژه سالن ۱۲ هزار نفری آزادی رفت اما به دلیل چکه آب از سقف سالن و خیس شدن محل جایگاه ویژه نتوانست از قسمت VIP نظاره‌گر رقابت‌های فینال باشد.

وی سپس با هدایت مسوولان فدراسیون کشتی در جایگاه خبرنگاران نشست و نظاره‌گر رقابت‌های کشتی شد.

بی‌تفاوتی مسوولان شرکت تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی به وضعیت سقف سالن ۱۲ هزار نفری آزادی در حالی است که این مشکل از سال‌ها قبل لاینحل باقی مانده است.

به گفته برخی از مسوولان سالن، سقف سالن آزادی از نقاط زیادی چکه می‌کند و این چکه حاصل از تجمع آب باران چند روز پیش در سقف و رسوب به پشم شیشه در سقف است. چکه سقف در زمان بارش بسیار شدیدتر از اوقات دیگر است.

حجت الاسلام لارگانی هم‌چنین عضو هیات رییسه فدراسیون کشتی است.

نصیرزاده، رییس سازمان لیگ فدراسیون کشتی نیز در پاسخ به ایسنا، درباره علت حضور نیافتن حجت الاسلام لارگانی در جایگاه ویژه، چکه سقف را دلیل این موضوع دانست.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سقف سالن آزادی چکه سقف آزادی سقف سالن آزادی سالن ۱۲ هزار نفری آزادی فدراسیون کشتی جایگاه ویژه هیات رییسه سقف سالن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۶۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمدی واله : هیچ مانع قانونی برای اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان وجود ندارد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد : همسان سازی حقوق معلمان باید از ابتدای فروردین ماه امسال اجرایی می‌شد و دولت موظف است که مابه تفاوت افزایش حقوق در فروردین ماه را در حقوق اردیبهشت ماه برای بازنشستگان اعمال کند.

کیومرث سرمدی واله عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با  خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : بازنشستگان جز اقشار زحمت کشی هستند که با مشکلات معیشتی دست و پنجه نرم می‌کنند. در عین حال حداقل دریافتی آن‌ها پاسخگوی نیاز‌های زندگی آن‌ها نیست.

وی افزود: کمیسیون اجتماعی برای حل این مشکل از سال گذشته موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان را در دستور کار قرار داد تا بازنشستگان بتوانند حداقل ۹۰ درصد دریافتی شاغلان را دریافت کنند.

سرمدی واله اظهارداشت : این موضوع بعد از تصویب در صحن علنی مجلس، در برنامه هفتم توسعه نیز مصوب شد و لذا درحال حاضر هیچ مانع قانونی برای اجرای این قانون وجود ندارد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس  تاکید کرد : همسان سازی حقوق معلمان باید از ابتدای فروردین ماه امسال اجرایی می‌شد و دولت موظف است که مابه تفاوت افزایش حقوق در فروردین ماه را در حقوق اردیبهشت ماه برای بازنشستگان اعمال کند.

دیگر خبرها

  • امری: سطح بالای لیگ برتر مانع موفقیت تیم‌های انگلیسی در اروپا است
  • دوراهی قالیباف برای رسیدن به صندلی ریاست
  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی
  • زنگ سپاس معلم در مدارس آذربایجان غربی نواخته شد
  • سرمدی واله : هیچ مانع قانونی برای اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان وجود ندارد
  • عکس| اتفاق ویژه در ورزشگاه آزادی؛ جایگاه خاطره انگیز باز شد
  • (عکس) برای اولین بار این جایگاه ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • عکس| برای اولین بار جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • اتفاق ویژه: جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد