Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@14:43:03 GMT

رسانه‌های انقلابی باید جریان‌ساز باشند

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۶۵۶۵

رسانه‌های انقلابی باید جریان‌ساز باشند

پارسا با بیان اینکه زمانی می‌شود به تعدد رسانه در استان افتخار کرد که موج خبری ایجاد کرده و اثرگذار باشند گفت: زمانی موفق خواهیم بود که رسانه‌های انقلابی جریان‌ساز باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «مهدی پارسا» روز گذشته(چهارشنبه، 29اردیبهشت) در نشست با اصحاب بسیج رسانه شهرستان صومعه‌سرا اظهار کرد: حدود 20 سال گذشته تعداد رسانه‌ها کم بود ولی اکنون فقط در استان گیلان 440 رسانه مکتوب، مجازی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در حال فعالیت است.

 

رییس سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان افزود: با توجه به اینکه استان گیلان جزء پنج استان برتر کشور در حوزه رسانه است، باید شرایط حال رسانه این استان بهتر از دیگر نقاط کشور باشد.

 

وی با بیان اینکه زمانی می‌شود به تعدد رسانه در استان افتخار کرد که رسانه‌ها موج خبری ایجاد کنند و اثرگذار باشند گفت: رسانه باید جریان‌سازی کند و زمانی موفق خواهیم بود که رسانه‌ها جریان‌ساز باشند.

 

پارسا تصریح کرد: به هر میزان تعدد رسانه‌های کشور افزایش پیدا کرده به همان میزان رسانه‌های غربی زیاد شده و هجمه‌شان نسبت به ناکارآمدی نظام افزایش یافته است و امروزه درصددند جلوی عزم راسخ ملت برای حضور پای صندوق‌های رای را بگیرند.

 

رییس سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید اولویت‌بندی داشته باشند بیان کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به ما به‌عنوان افسران جنگ رسانه‌ای نیاز دارد.

 

وی با اشاره به اینکه امیدآفرینی نیاز مبرم جامعه در حوزه رسانه است اظهار کرد: تلاش دشمن ایجاد یاس و ناامیدی است و بسیج رسانه باید در رسانه تحول ایجاد کند.

 

پارسا افزود: مهمترین رسالتی که در سازمان بسیج رسانه به دنبال آن هستیم ایجاد یک جبهه واحد نیروهای انقلابی در رسانه‌ها است که همه دوستداران انقلاب اسلامی در حوزه رسانه را در یک جبهه برای رسیدن به اهداف مشترک جمع کنیم.

 

رییس سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امروز بسیج رسانه پای کار هرگونه اقدام انقلابی برای تقویت جبهه فرهنگی انقلاب است خاطرنشان کرد: رسانه‌ها باید تمام تلاش خود را برای امیدآفرینی به جامعه و حضور و مشارکت حداکثری مردم پای انتخابات رای انجام دهند.

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: بسیج رسانه صومعه سرا جریان سازی رسانه ای سازمان بسیج رسانه رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۶۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سرهنگ احمد ابراهیمی با بیان اینکه در گیلان ۳ هزار و ۵۰۰ گروه جهادی فعال است، افزود:۱۴ تا ۲۱اردیبهشت ۱۴۰۳ هفته بسیج سازندگی نام گذاری شده و در این هفته ۲۰۰ عنوان برنامه در استان تدوین واجرایی می‌شود.
وی از اجرای رزمایش خدمت رسانی بسیج سازندگی در این هفته خبر داد و گفت: برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان گیلان تا ۲۶ اردیبهشت ادامه دارد.
سرهنگ احمد ابراهیمی، شعار هفته بسیج سازندگی امسال را «همه باهم بسیج خدمت رسانی» اعلام کرد و گفت: افتتاح ۵۰ واحد مسکن محرومان،۱۷ طرح آب رسانی، برپایی میز خدمت، اهدای۸۰ سری جهیزیه به نوعروسان از مهمترین برنامه‌های در هفته بسیج سازندگی در گیلان است. 

‌رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در۶ سال گذشته بیش از ۲ هزار مسکن از سوی بسیج سازندگی گیلان با کمک خیران برای محرومان ساخته شده است، افزود: ۷۰۰ مسکن محرومان نیز در حال حاضر در دست ساخت است.
وی همچنین به آبرسانی در مناطق محروم گیلان اشاره و تصریح کرد: در ۲ سال گذشته آب رسانی ۳۷۰ روستا در غرب گیلان به بسیج سازندگی واگذار شد که از این تعداد در ۱۵ ماه ۱۷۱ روستا به همت گروه‌های جهادی بسیج سازندگی ازآب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.
سرهنگ احمد ابراهیمی اضافه کرد: تاکنون هزار و ۴۲۶ صندوق قرض الحسنه بسیج در پایگاه‌های مقاومت راه اندازی شده است و این صندوق‌ها تسهیلات بدون بهره دربخش‌های مختلف از جمله درمان، اشتغال و جهیزیه به افراد خدمت رسانی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان
  • سرگیجه بزرگ!
  • ایجاد اشتغال برای ۲۵۶۰ نفر توسط بسیج سازندگی گیلان
  • صابری فومنی طنز را با رعایت مرزهای اخلاقی وارد جریان رسانه‌ای کرد
  • قدردانی از وزیر نفت برای ایجاد تحول انقلابی در کوتاه‌ شدن فرآیند دریافت مجوزهای سرمایه‌گذاری
  • دهه کرامت فرصت پیوند دل‌های نسل جوان با اهل بیت(ع) است
  • قدردانی از وزیر نفت برای ایجاد تحول انقلابی در کوتاه‌ شدن فرایند دریافت مجوزهای سرمایه‌گذاری
  • سیاستمدار انگلیسی: جریان حمایت غرب از اسرائیل معکوس شده است
  • عاقبت مهدی نصیری؛ مشاوره به شاهزاده! | شکاف بین شاهزاده و تاجزاده را بردارید...
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید