Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در شورای فرهنگ عمومی با اشاره در پیش بودن زمان برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ گفت: انتخابات شورای اسلامی امسال در ۲ شهر این استان به‌طور کامل الکترونیکی برگزار خواهد شد.

او افزود: انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر در شهرکرد و لردگان به‌صورت کامل الکترونیکی برگزار می‌شود و با این روش می‌توان از بروز تخلف‌های انتخاباتی جلوگیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

نگاه‌ به انتخابات ۱۴۰۰ باید سرنوشت‌ساز باشد

عباسی اضافه کرد: انتخابات شورا‌های اسلامی در تمامی مراکز استان‌های کشور به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

او ادامه داد: همچنین انتخابات شورا‌های اسلامی برخی شهر‌های کشور در تعدادی از استان‌ها الکترونیکی خواهد بود که در چهارمحال و بختیاری لردگان انتخاب شده است.

عباسی گفت: اختصاص تعرفه رای‌گیری در روش الکترونیکی از طریق شناسایی هویت افراد واجد شرایط شرکت در انتخابات با ارائه اثرانگشت مطابق با اطلاعات شناسنامه‌ای و کدملی انجام و در این صورت از بروز تخلف‌های احتمالی جلوگیری می‌شود.

او افزود: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری رئیس ستاد انتخابات، هیات نظارت و پلیس فتا در یک نشست تخصصی با مدیران رسانه‌های فضای مجازی پُرمخاطب، ضمن تبیین قوانین، نسبت به تشریح جرائم انتخاباتی اقدام کنند.

عباسی اضافه کرد: از رسانه‌های گروهی و فعالان فضای مجازی در چهارمحال و بختیاری درخواست می‌شود تا برای افزایش مشارکت و حضور گسترده مردم در انتخابات و جلوگیری از هرگونه تخریب شخصیت‌ها و افراد تلاش کنند.

او ادامه داد: افزون‌بر ۹۰ درصد داوطلبان شورا‌های اسلامی شهر و روستا در چهارمحال و بختیاری تایید و کمتر از ۱۰ درصد آنان رد صلاحیت شده‌اند.

عباسی گفت: شورای فرهنگ عمومی مردم را برای حضور پُرشور، گسترده و حداکثری در انتخابات امسال دعوت می‌کند.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ شورای اسلامی شهر چهارمحال و بختیاری انتخابات شورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۶۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس

وزیر کشور گفت: کشور آماده برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است و به‌زودی ۴۵ منتخب جدید مجلس مشخص خواهند شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، احمد وحیدی در حاشیه سفر خود به مشهد در جمع خبرنگاران گفت: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه فراهم شده است.

وی افزود: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه هدف آماده شده است و  به ‌زودی 45 منتخب جدید مجلس مشخص خواهند شد.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در 8 حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • دور دوم انتخابات مجلس در تبریز الکترونیکی برگزار می‌شود
  • جایگاه سوم چهارمحال و بختیاری در صدور پرونده‌های الکترونیکی
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود