Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: تشکیل سازمان‌های مردم‌نهاد در بسیاری از شهرستان‌های استان، روند صعودی و رو به رشد دارد.

ناصر خوش خبر، روز گذشته ۲۹ اردیبهشت در نشست شورای توسعه و حمایت از سازمان‌های مردم‌نهاد استان گفت: جلسه این شورا برای اولین بار در کشور سه‌شنبه‌های هر هفته برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی بر ارزیابی دقیق و مستمر عملکرد سازمان‌های مردم‌نهاد تاکید کرد و افزود: به هر میزان که ارزیابی فعالیت‌های سمن‌ها دقیق‌تر باشد، موفقیت آنها افزایش یافته و اعتماد مردم به سمن‌ها ارتقا می‌یابد.

معاون استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: پایدارسازی سازمان‌های مردم‌نهاد نیازمند نگاه همه جانبه است.

خوش خبر با تاکید بر افزایش کمی و کیفی تشکل‌ها در سطح شهرستان‌های استان تصریح کرد: آمار سازمان‌های مردم‌نهاد در خراسان جنوبی از رشد چشمگیری برخوردار است لذا باید از این  رشد کمی و کیفی در راستای دستیابی به توسعه متوازن، همه جانبه و پایدار استان بهره برد تا از توان و ظرفیت تشکل‌ها در کنار دولت برای خدمت به مردم استفاده شود.

وی، رسالت سازمان‌های مردم‌نهاد را شناسایی ظرفیت‌های جدید دانست و گفت: تشکل‌ها باید برای موفقیت بیشتر به دنبال شناسایی ظرفیت‌های جدید باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در شهرستان‌هایی که آمار تشکل‌های به ثبت رسیده کم است، شرایط باید مورد آنالیز قرار گیرد تا عوامل مؤثر در این موضوع در جلسات بعدی شورای توسعه و حمایت از سازمان‌های مردم نهاد، نقد و بررسی شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان مردم نهاد منطقه خراسان جنوبی سازمان های مردم نهاد خراسان جنوبی تشکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۶۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت، به خودرو‌ها آسیب می‌زند

دستورانی افزود: طبق ارزیابی‌های فنی سازمان ملی استاندارد ایران و اعلام وزارت نفت، سوخت تحویلی به جایگاه‌های کشور منطبق بر استاندارد‌های مصوب است و استفاده از مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت خودرو مجاز نمی‌باشد.

وی گفت: بنا به گزارش سازمان ملی استاندارد ایران، استاندارد ملی و بین المللی در خصوص مواد افزودنی به سوخت با عنوان مکمل سوخت (After Market) و یا عناوین دیگر وجود ندارد و این مکمل‌ها تحت نظارت استاندارد نیست.

مدیرکل استاندارد خراسان جنوبی با اشاره به اینکه استفاده از این فرآورده‌ها منجر به آسیب دیدگی خودرو می‌شود، بر عدم استفاده از این دسته از محصولات تاکید کرد

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت، به خودرو‌ها آسیب می‌زند
  • وضعیت فرزندآوری در کشور/ روند صعودی زایمان فرزند چهارم
  • رشد فرزندآوری در مادران جوان/ روند صعودی زایمان فرزند چهارم
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • ادامه روند کاهشی قیمت دلار در بازار
  • ریزش قیمت دلار تا ۵۸ هزار تومان!
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • زاگرس برای سومین ماه روند صعودی فروش را حفظ کرد
  • تسریع در روند رسیدگی به شکایات اتباع و مهاجرین خارجی از طریق کمیته حل اختلاف