Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، فرماندار شهرستان شیراز با هدف بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های دهستان داریون از توابع بخش مرکزی این شهرستان در راس هیاتی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های دولتی به شهر داریون سفر کرد.

محمد رضا امیری بیان کرد: با حفر چاه آب جدید و رفع مشکلات شبکه آبرسانی داریون، تامین آب شرب این شهر در آینده نزدیک به وضعیت پایداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان شیراز تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده، تامین آب و نگهداری از شبکه‌های آبرسانی در شهر‌های تابعه این شهرستان و تمامی روستا‌ها به آبفای شیراز محول شده و با مدیریتی یکپارچه هدایت می‌شود.

رئیس شورای اداری شهرستان شیراز با بیان اینکه تامین زیر ساخت مورد نیاز اماکن ورزشی برای بهره مندی عموم مردم شهر داریون دنبال می‌شود، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم در صورت تامین آب و زمین ورزش توسط شهرداری، اعتبار مورد نیاز اجرای طرح در کمیته برنامه ریزی این شهرستان تامین شود.

امیری در ادامه با اشاره به وضعیت درآمدی و مشکلات شهرداری شهر‌های کوچک بر ضرورت تقویت شهرداری داریون تاکید و اظهار کرد: این موضوع نیز در کمیته برنامه ریزی پیگیری خواهد شد.

او در پاسخ به پرسش معتمدین و امام جمعه شهر داریون در خصوص ارتقای دهستان داریون به بخش ابراز کرد: موضوع ارتقای دهستان داریون از سوی فرمانداری پیگیری و با دستور مساعد استاندار فارس به وزارت کشور و هیات دولت ارسال شده است؛ امید می‌رود این موضوع تصویب شود.

توزیع عادلانه منابع در سطح شهرستان شیراز

فرماندار شهرستان شیراز در ادامه بازدید‌های دوره‌ای خود از مناطق روستایی در جمع اهالی روستای ایزدخواست باصری که شرقی‌ترین روستای این شهرستان و هم مرز با خرامه است، تاکید کرد: تلاش می‌کنیم توزیع منابع، اعتبارات و امکانات برای تمام نقاط روستایی به شکل عادلانه صورت گیرد.

این مقام مسئول بر پیگیری و بررسی مشکلات مسکن جوانان روستایی و ضرورت رفع مشکلات و کاستی‌های آنتن دهی تلفن همراه و خدمات مخابراتی در این مناطق تاکید کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان شیراز در ادامه ضمن بازدید از روستای دودج و در جمع تعدادی از معتمدین این روستا بیان کرد: طرح هادی نمایانگر جهت توسعه روستا در آینده است که مشخص می‌کند توسعه روستا کجا باشد و کاربری اراضی چگونه تعریف شود.

فرماندار شیراز تاکید کرد: تلاش خواهد شد تا با پیگیری و اقدامات بنیاد مسکن و تصویب کمیته طرح‌های هادی روستایی، طرح جامع توسعه ده ساله روستای دودج به سرعت و دقت مصوب و ابلاغ شود.

رئیس شورای اداری شهرستان شیراز با یاد آوری اینکه برخی از ساخت و ساز‌های این روستا در حاشیه جاده انجام شده و رفع مشکلات آنان از خواسته‌های مالکان روستایی است، افزود: امیدواریم با تصویب طرح هادی روستا و طرح موضوع در کمیته حریم جاده‌ها این مسیر به عنوان خیابان واقع در طرح هادی شناسایی شده، حریم جاده کاهش یافته و مشکلات ذی نفعان مرتفع شود.

این مقام مسئول از دهیار روستای دودج به دلیل جلوگیری از ساخت و ساز‌های خارج از محدوده طرح هادی روستا تقدیر و اضافه کرد: ساخت و ساز‌های غیر مجاز، مشکلات عدیده‌ای را برای متخلفان و دولت ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرماندار شهرستان شیراز تامین آب شرب شهر داریون شهرستان شیراز شهر داریون طرح هادی تامین آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۶۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه بوعلی سینای همدان، میزبان رویداد دانشگاهی نزدیک قله ایم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مجموعه گفتگو‌های آینده نزدیک با محوریت بررسی وضعیت ایران امروز و آینده‌های پیش‌رو، در قالب سلسه گفتگو‌های نزدیک قله یا به سوی دره به همت انجمن علـمی عـلـوم اجـتـماعی دانشگاه بـوعـلی سـیـنا با همکاری عـصـر پـیـشـرفـت برگزار شد.

در این برنامه گفتگو محور به صورت حضوری و یا مجازی علی مروی مدیر اندیشکده کسب‌وکار دانشگاه صنعتی شریف، اصغر عیوضی، مدیر اندیشکده ایتان، حبیب رحیم پور ازغدی، مشاور رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری

و محسن دنیوی، عضو شورای مرکزی بنیاد ایران آینده، بیان دیدگاه‌ها را درباره مشکلات و ظرفیت‌های موجود کشور برای پیشرفت و ترقی کشور بیان کردند.

دیگر خبرها

  • شوراها پل ارتباطی میان مردم و مسوولان هستند
  • رفع مشکلات ارتباطی روستای گنجگان با نصب سایت جدید
  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر
  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد
  • وعده ریل پایه شدن بندر چابهار در آینده‌ ای نزدیک
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • دانشگاه بوعلی سینای همدان، میزبان رویداد دانشگاهی نزدیک قله ایم
  • مشکل شیرخشک‌های یارانه‌ای تا یک ماه آینده برطرف می‌شود