Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@16:38:47 GMT

متلاشی شدن اعضای باند ۵ نفره در خرمشهر

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۶۷۹۷

متلاشی شدن اعضای باند ۵ نفره در خرمشهر

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سرهنگ فرشاد کاظمی فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت مسلحانه و عادی خودرو، منزل، موتورسیکلت و تلفن همراه با شیوه و شگرد یکسان در شهرستان خرمشهر، بررسی موضوع به صورت تخصصی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با کار تخصصی و تحقیقات اطلاعاتی اعضای یک باند ۵ نفره را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی چند عملیات منسجم و غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۲۱ فقره سرقت از قبیل (۱۰ فقره سرقت مسلحانه و ۱۱ فقره سرقت عادی) اعتراف کردند.

سرهنگ کاظمی گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۵ دستگاه خودروی سواری سرقتی، ۲ قبضه سلاح جنگی، یک قبضه سلاح شکاری و مقادیری زیادی اموال مسروقه از قبیل ۱۵ دستگاه تلفن همراه، لوازم آشپزخانه، یک دستگاه کولر ۲ تیکه، یک دستگاه تلویزیون ال‌ای دی، یکدستگاه پرچ پلاک و یک عدد شاه کلید جهت بازکردن درب خودرو‌ها در زمان سرقت کشف شد.

او افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت مسلحانه دستگیری سارق فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۶۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد

 سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او از دستگیری یک سارق در ارتباط با سرقت‌های رخ داده با با انجام اقدامات اطلاعاتی  ماموران پلیس آگاهی و با هماهنگی مقام قضایی خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیس به ۱۳ فقره سرقت سیم برق اعتراف کرد، بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ سهرابی به نقش مشارکت مردم در برقراری نظم و امنیت اشاره کرد و از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک موضوع را به سرعت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • باند کلاهبرداری ۲۰۰۰ میلیاردی املاک در مازندران متلاشی شد
  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل