Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-01@09:36:12 GMT

کرایه سواری‌های بین‌شهری اعلام شد + جدول

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۶۹۱۷

کرایه سواری‌های بین‌شهری اعلام شد + جدول

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، چند روز پیش دستورالعمل تعیین نرخ بلیت حمل‌ونقل عمومی مسافر جاده‌ای در نشست شورای عالی هماهنگی ترابری کشور تصویب شد تا بر این اساس نرخ کرایه‌های بین شهری افزایش یابد و احمدرضا عامری -رییس اتحادیه شرکت‌های مسافربری- نیز روز گذشته در گفت‌وگو با ایسنا در این باره از افزایش ۳۰ درصدی نرخ بلیت اتوبوس‌های بین‌شهری از اول خرداد ماه خبر داد و اظهار کرد: براساس مصوبه اخیر شورای عالی ترابری می‌توانستیم تا سقف تورم سالیانه اعلام شده از سوی بانک مرکزی در بخش حمل و نقل قیمت بلیت اتوبوس را افزایش دهیم که ۸۷ درصد بود اما مسلما مردم کشش این حجم از افزایش را نداشتند و بنابراین قیمت بلیت اتوبوس را با توافق صورت گرفته تنها ۳۰ درصد افزایش دادیم چرا که در این افزایش قیمت کشش بازار و توان مردم را در نظر گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمت حاج محمدعلی -رئیس اتحادیه سواری کرایه – نیز از افزایش نرخ کرایه سواری‌های پلاک‌عمومی بین‌شهری به همین میزان خبر داد و گفت: اگر مساله معیشت مردم و توان اقتصادی‌شان مطرح نبود می‌توانستیم قیمت بلیت را بر اساس دستورالعمل ابلاغ شده تا سقف تورم ابلاغ شده یعنی ۸۷ درصد افزایش دهیم اما ما به این نتیجه رسیدیم که تنها ۳۰ درصد افزایش را اعمال کند.

وی افزود: این مصوبه به همه پایانه‌های مسافری تهران و دیگر استان‌ها اعلام کردیم و از اول خرداد ماه نرخ‌های افزایش یافته اعمال خواهد شد. البته استان‌های دیگر بر اساس شرایط خودشان تصمیم می‌گیرند.

رییس اتحادیه سواری کرایه اظهار کرد: البته در طول سال جاری می‌توانیم تا سقف تعیین شده نرخ کرایه را افزایش دهیم اما فعلا کشش آن وجود ندارد و ممکن است در ادامه ونیمه دوم امسال دوباره قیمت‌ها افزایش پیدا کند.

جداول نرخ کرایه سواری‌های بین‌شهری ابلاغ شده از سوی اتحادیه را در ادامه می‌خوانید:

کد خبر 602288 برچسب‌ها خودرو - تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بین شهری نرخ کرایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۶۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شجاعی در برابر شهری که او را بزرگ کرد!

به گزارش ورزش سه، در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم صنعت نفت آبادان و هوادار به مصاف یکدیگر خواهند رفت که تقابل مسعود شجاعی با تیمی که فوتبالش را در آنجا شروع کرده بسیار خاص خواهد بود.

شجاعی در دوران فوتبالی خود مسیر درخشانی داشت و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران، در دوران حرفه‌ای خودش بارها و بارها در مصاحبه‌هایش به نماینده طلایی پوش این شهر اشاره کرده بود و از علاقه‌اش به صنعت نفت گفته اما حالا در شرایط بسیار سختی قرار گرفته است.

هوادار از زمان ورود شجاعی سبکی دلنشین و جذاب را به نمایش گذاشته و اکنون شاگردان شجاعی، به مصاف تیمی خواهند رفت که تمام دغدغه‌اش فرار از منطقه سقوط است. زردپوشان آبادانی در فصل جاری هنوز نتوانسته‌اند به شرایط آرمانی دست یابند و در نتیجه‌گیری به آن چیزی که نیاز است دست نیافته‌اند این تیم در جدول رده بندی خطر سقوط را احساس می‌کند و کسب سه امتیاز این بازی می‌تواند تا حدودی شرایط آنها را در جدول تغییر دهد.

شاگردان مسعود شجاعی با کسب ۲۵ امتیاز جزو تیم‌های میان جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال هستند و برای صعود به رتبه های بالاتر به فکر شکست دادن صنعت‌نفت آبادان خواهند بود این تیم هفته گذشته در خانه مقابل پیکان یک امتیاز گرفت و برابر صنعت‌نفت آبادان نیز برای کسب امتیاز به میدان خواهد آمد.

صنعت‌نفت آبادان با ۱۶ امتیاز فقط در انتهای جدول رده بندی قرار دارد و به شدت خطر سقوط را احساس می‌کند برزیلی‌های فوتبال ایران هفته گذشته برابر پرسپولیس در آبادان شکست سنگینی را متحمل شدند تا برای تقابل با هوادار فقط به فکر سه امتیاز و فرار از قعر جدول باشند.

شجاعی پیش از این یک بار دیگر با صنعت نفت آبادان به عنوان سرمربی رودررو شده بود که در آن بازی به عنوان سرمربی تراکتور متحمل شکست دو بر یک شد و اکنون آبادانی‌ها امیدوار هستند برابر بازیکن سابق خودشان بتوانند حداکثر امتیاز ممکن را کسب کنند و از منطقه سقوط فاصله بگیرند.

دیگر خبرها

  • آیا با هواپیما می‌توان سفری ارزان به مشهد داشت؟
  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد افزایش یافت
  • شجاعی در برابر شهری که او را بزرگ کرد!
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد ۵۰ درصد افزایش یافت
  • پایان شگرد گران‌فروشی «عجله» برای اسنپ و تپسی
  • نرخ جدید کرایه تاکسی و اتوبوس در کرمانشاه اعلام شد
  • افزایش قیمت طلا و انواع سکه در بازار ؛ ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • گران‌فروشی در مادرید: رئالی‌ها شاکی‌اند!‏