Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: نزاع و درگیری بین 2 نفر در منطقه ولدآباد کرج بر سر اختلاف مالی منجر به قتل یکی از طرفین درگیری شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سرهنگ محمد نادربیگی در تشریح این حادثه گفت: در پی یک فقره نزاع و درگیری در منطقه "ولدآباد" کرج بین 2 نفر، ماموران گشت کلانتری 44 ولدآباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند که بنا به اظهارات شاهدان صحنه مطلع شدند که  یکی از طرفین درگیری با وارد آوردن ضربات متعدد با پیچ گوشتی به سر طرف مقابل او را به شدت مصدوم و متواری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مصدوم به علت شدت جراحات وارده به بیمارستان منتقل و پرونده در کلانتری ولدآباد با موضوع نزاع و درگیری تشکیل شد و پس از مدتی تلاش و پیگیری ماموران، متهم دستگیر و با حکم دادستان روانه زندان شد تا اینکه مصدوم پس از چند ماه فوت کرد و پرونده در اواخر سال 99 با دستور مقام قضائی برای بررسی های بیشتر به اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان البرز ارجاع شد.

 رئیس پلیس آگاهی استان البرز افزود: متهم از زندان به پلیس آگاهی منتقل و در تحقیقات کارآگاهان اعتراف کرد که در روز حادثه با متوفی در حال قدم زدن بودند که بحث در خصوص اختلاف مالی آن ها بالا گرفت و متهم که عصبانی شده بود به متوفی سیلی زده و او نیز به دلیل عصبانیت قصد حمله به وی با سلاح سرد را داشت که متهم بلافاصله با پیچ گوشتی که در اختیار داشت یک ضربه به سر وی زد که متهم نقش بر زمین شد و با توجه به خون ریزی زیادی که داشت ترسیده و اقدام به فرار کرد.

سرهنگ نادربیگی افزود: در پی اعترافات متهم، پرونده به دادسرا ارسال و پس از بازسازی صحنه جرم با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: منشاء وقوع تمام نزاع ها در هر ابعادی، خشم و ناتوانی افراد در کنترل آن است؛ خشمی که یکبارعه بر فرد چیره شده و با کنار زدن عقل ، نبض رفتارهای فردی را به دست می گیرد و تا بن بست پشیمانی انسان را پیش می برد، بنابراین کسب مهارت کنترل خشم در شرایطی که موجب خشمگین شدن افراد می شود یکی از ضرورت های زندگی به شمار می رود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس آگاهی قتل البرز نزاع کرج اختلاف مالی پلیس آگاهی استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۷۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل ۴۱ ساله در رشت دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه نزاع و درگیری خیابانی منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد گفت: قاتل ۴۱ ساله در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، علیرضا حدادی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل توسط راننده یک دستگاه خودروی پرادو ناشناس در شهرستان رشت در بامداد یازدهم اردیبهشت جاری، دستگیری قاتل در دستور کار کارآگاهان آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با حضور کارآگاهان آگاهی در محل مشخص شد راننده یک دستگاه خودرو پرادو با زیر گرفتن راننده ۲۲ ساله خودرو پراید از محل متواری شده است افزود: با تحقیقات همه جانبه راننده ۴۱ ساله پرادو در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در رشت دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با اشاره به اینکه قاتل در اعترافات خود انگیزه خود از قتل را نزاع و درگیری خیابانی اعلام کرد، گفت: متهم با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

حدادی از آمادگی پلیس برای برخورد با هرگونه ناامنی در استان خبر داد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 750134

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام 
  • دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در ایلام
  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بر دستان کلاهبردار میلیاردی
  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بردستان کلاهبردار میلیاردی
  • قاتل ۴۱ ساله در رشت دستگیر شد
  • درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در این محله تهران
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل