Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی علی‌بیگی دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی شهرستان کرمان گفت: چهار مسابقه ازجمله اینستاگرامی، موتورکراس راند اول سال ۱۴۰۰ استان کرمان، رالی شهری و رالی آفرود سبک شهرستان را در پیش داریم.

او افزود: مسابقات حرکات نمایشی به صورت مجازی و از طریق شبکه اینستاگرام در معرض دید عموم قرار می‌گیرد که باوجود محدودیت‌های کرونا کمترین آسیب را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی بیگی تصریح کرد: فعالیت هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی در استان کرمان پیش از انقلاب آغاز شده است، این در حالیست که متأسفانه طی ۲ سال گذشته با شیوع ویروس کرونا مسابقات و فعالیت‌ها کمرنگ شده اند.

او به فعالیت کمیته بحران این هیئت در سیل اخیر اشاره کرد و بیان داشت: کمیته بحران این هیئت در سیل اخیر با کمک امدادگران هلال احمر ایفاگر نقشی برجسته بود که با همکاری سایر دستگاه‌ها توانست اجساد ۶ تن از کارمندان حوزه اتفاقات برق شهرستان کرمان را پیدا کند.

دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی شهرستان کرمان گفت: مسابقات اینستاگرامی حرکات نمایشی به علت ویروس کرونا امروز به گونه‌ای برگزار می‌شود که بینندگان از طریق مجازی بتوانند رای دهی کنند.

او افزود: فضا را در این مسابقات به‌گونه‌ای طراحی کردیم که خودرو‌های مختلفی شرکت کنند.

علی بیگی تصریح کرد: مسابقات مجازی حرکات نمایشی امروز پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه در محل پیست امام علی (ع) واقع در بلوار رضوان انجام می‌شود و برگزاری مسابقات بدون کلاس بندی است.

او با اعلام اینکه قهرمانان و نایب قهرمانان کشوری در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند، بیان کرد: برترین‌ها با پخش به صورت مجازی در سطح استان‌ها معرفی می‌شوند.

علی بیگی افزود: این مسابقات از طریق شبکه اینستاگرام هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی کرمان به آدرس maf_kerman در معرض نمایش علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی مسابقات اتومبیلرانی هیئت موتورسواری علی بیگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۷۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان

 مسابقات فوتبال جام روستایی شهرستان مریوان با شرکت ۲۶ تیم از روستا‌های شهرستان‌های مریوان، سروآباد و شویشه برگزار شد و از سوی مردم این منطقه مورد استقبال فراوانی قرار گرفت.

 دیدار فینال این رقابت‌ها بین ۲ تیم «چوین» و «نی» برگزار شد که تیم «نی» توانست با سه گُل بدون دریافت هیچ گُلی حریف خود را شکست دهد و عنوان قهرمانی را بدست آورد.

جایگاه دوم این رقابت ها به تیم «چوین» رسید و تیم «به رده سپی» نیز در جایگاه سوم ایستاد.

 معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان در این مراسم اظهار کرد: مواردی همچون اخلاق مداری، همبستگی و اتحاد که به عنوان شعار مسابقات نیز تعیین شده بود از سوی تیم‌های شرکت کننده به خوبی رعایت شد.

فرزاد خاکی گفت: شاهد صحنه‌های دیدنی در این مسابقات بودیم و این مسئله نمایانگر ترویج فرهنگ اخلاق مداری در میادین ورزشی است.

در آیین اختتامیه مسابقات فوتبال روستایی شهرستان مریوان «بیژن ذوالفقارنسب» پیشکسوت نامدار رشته فوتبال استان کردستان و کشور حضور داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس
  • رقابت بیش از ۴۰۰ داوطلب آزمون سراسری در بوانات
  • آغاز مسابقات فوتسال جام یاریگران زندگی در بخش نگین کویر فهرج
  • شانس اسکواش بازان ایران برای تصاحب یک طلا و ۳ برنز
  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • رقابت ۲ هزار و ۲٠٠ دانش آموز زرندی در کنکور
  • برتری دریایی و خواهران منصوریان در گام نخست