Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-03@08:42:10 GMT

رامبد جوان دوباره عذرخواهی کرد/ این‌بار در تلویزیون

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۷۴۰۳

حرف‌های تکراری فیروز کریمی و البته مسئله‌دارش در برنامه "خندوانه" آغاز حواشی بود که چند روزی است گریبانِ رامبد جوان و برنامه‌ "خندوانه" را گرفته است. او در فضای مجازی اقدام به عذرخواهی کرد و نوشت: 

"لحظه‌ای پیش آمد که برای من غیرقابل کنترل شد و متأسفانه واکنش من تنها خندیدن بود. واقعاً از پخش این لحظه هم بسیار متأسفم و این هم به خاطر بی‌دقتی و بی‌ملاحظگی من و تیم خندوانه و تیم پخش شبکه نسیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

اما این عذرخواهی جلوی حاشیه‌ها و چالش‌های بعدی را نگرفت و ناشران، نویسندگان و رسانه‌ای‌ها در یادداشت‌ها و مطالب مختلفی به ابعاد مختلفِ این توهین پرداختند؛ شاید یکی از مهمترین این انتقادات، عدم توجه به نظارت کیفی و حضور میهمانان تکراری بود. 

رامبد جوان در برنامه چهارشنبه شب (29 اردیبهشت‌ماه) با پخشِ آیتمی از گفت‌وگوی خودش با سروش صحت در برنامه "کتاب باز" اعلام کرد خدمت نویسندگان محترم و عزیز ایران عرض کنم در برنامه پنجشنبه شب هفته پیش خندوانه اتفاقی افتاد که باعث دلخوری شما عزیزان اهل قلم و نویسندگان و ناشرین و همه کسانی که ادبیات دوست دارند، شد. در صفحه شخصی‌ام عذرخواهی کردم و گفتم در برنامه "خندوانه" هم از صمیم قلب و تمام قد عذرخواهی خواهم کرد. امیدوارم مرا بخشیده باشید و این دوستی و همدلی میان ما و شما صمیمانه و گرم مثلِ گذشته ادامه پیدا کند.

وی افزود: در طول سالیانی که من مشغول ساخت برنامه و سریال‌ام به هر حال همیشه از هر امکان و موقعیتی برای معرفی و تشویق به کتاب خواندن و اهمیت مطالعه در زندگی روزمره مردم استفاده کردم. متأسفانه برشی که در فضای مجازی منتشر شد یک برش ناقص بود مثل خیلی از وقت‌ها که کل قضیه با ماجرای ویدئو فرق دارد. اصلاً قصد توجیه کردن ندارم و تکرار می‌کنم بابت اتفاق بدی که افتاده عذرخواهی می‌کنم و بابت اینکه اشتباهاً آن بخش روی آنتن رفت هم عذرخواهی می‌کنم شاید در آن لحظه متوجه این‌که آنقدر بد است، نبودیم.

جوان درباره حاشیه‌ای که اتفاق افتاد، تصریح کرد: ماجرا به این شکل اتفاق افتاد مهمانان محترم مثل مهمانان دیگری که به برنامه می‌آیند مشغولِ بازی شدند که یکسری سؤالات از آن‌ها پرسیده می‌شود و در 5 ثانیه باید پاسخ بدهد. میهمانان از ابتدای بازی در دور این افتادند که با سؤالات شوخی کنند و تسلط در آن بخش نداشتند و هیچ‌چیز به طور عمد اتفاق نیفتاد. آنقدر بدیهی است که مهربان و با وجدان هستید که این نکته را بپذیرید. چون سالیان سال من و همکارانم حداقل در برنامه "خندوانه" ثابت کردیم به شدت عضو جدّی و کوچکی از خانواده بزرگ و محترم ادبیات هستیم.

منبع: تسنیم

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۷۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی با مرد خوش صدای رادیو/ مسعود اسکویی درگذشت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، شادروان مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش که چندی پیش به دلیل شکستگی ناحیه لگن و پا در بیمارستان بستری بود، دار فانی را وداع گفت.  

 دوستداران ورزش از نسل قدیم گزارش های مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه های ورزشی را در برنامه ورزش از نگاه دو تلویزیون از جمله فوتبال به یاد دارند. وی از سال 60 به بعد به رادیو رفت و مسابقات ورزشی را گزارش می کرد. استاد اسکویی قدیمی ترین مجری کارشناس و گوینده ورزشی صدا و سیما بود که دوره تهیه کنندگی برنامه های تلویزیونی را در تلویزیون آلمان گذراند و یکسال در شهرهای زونه گورگ و ماینس با تلویزیون همکاری کرد.
یکی از شاخصه های او در اجرا، ارائه گزارش مسابقات ورزشی بدون داشتن نگاه جانبدارانه بود. او همیشه در مصاحبه هایش با اهالی رسانه به ریشه اش در ایران و عشق به کارش تاکید می کرد و همین عشق به مردم باعث شد با اینکه حال مساعدی نداشت اما سال تحویل پشت میکروفن رادیو نشست تا شنوندگان رادیو ورزش بخش هایی از برنامه سال تحویل را با اجرای او بشنوند.

دیگر خبرها

  • عنکبوتی به نام رامبد جوان ! | همه نامگذاری های عجیب جانوران
  • سری جدید برنامه‌های «مهمانی» و «برمودا» ساخته می‌شود
  • عکس| تغییر چهره بازیگر «بزرگ‌مرد کوچک» در کنار رامبد جوان
  • این گزارشگر تا آخر عمر گاف نداد!
  • این گزارشگر تاکنون گاف نداده است!
  • مسعود اسکویی درگذشت + سوابق
  • مسعود اسکویی، گوینده پیشکسوت رادیو درگذشت
  • خداحافظی با مرد خوش صدای رادیو/ مسعود اسکویی درگذشت
  • کاش تلویزیون، این مدلی نبود
  • گوشی هوشمند به "کنترل تلویزیون" تبدیل می‌شود