Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، در چهارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ دسته سوم کشور تیم بعثت در ورزشگاه آزادی کرمانشاه رودروی تیم نفت ایرانیان قرار گرفت و‌ موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر این تیم مدعی را شکست دهد.

این سومین بازی خانگی تیم بعثت بود و در دو دیدار قبلی قرمز‌پوشان کرمانشاهی به تساوی رسیده‌ بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته‌ای قابل تأمل  در دو دیدار اول خانگی بعثت عدم رسیدن به پیروزی با وجود ارائه بازی زیبا و خلق موقعیت‌های فراوان بود.

بعثت که از تیم‌های باتجربه فوتبال کشور محسوب می‌شود و از حرفه‌ای‌ترین باشگاه‌های ورزشی در سطح استان کرمانشاه است و در این فصل با به خدمت‌گرفتن مربیان کاربلد و با‌تجربه همچنین با استفاده از تلفیق بازیکنان جوان و باتجربه بومی یکی از با برنامه‌ترین فوتبال‌ها را ارائه می‌دهد.

جاانداختن یک فلسفه فوتبالی در یک تیم و ارائه بازی‌های هجومی آن‌هم با یک تیم جوان نیازمند زمان بوده و ممکن است در این راه اتفاقات ناخوشایندی هم رخ دهد.

جرأت و جسارت بعثت در بازی گرفتن از بازیکنان رده جوانان و امید ستودنی است که فرصت دادن به جوانان گاهی هم دردسرساز می‌شود و یک بی‌تجربگی بازی برده را در دقیقه ۹۶ با تساوی عوض می‌کند، اتفاقی که در دیدار بعثت و پاس گیلان رخ داد، اما مطمئنا این سرمایه‌گذاری بروی استعداد‌های استان ارزش بسیار بیشتری دارد.

بعثتی‌ها پس از دو تساوی خانگی باز هم همان راه را ادامه دادند و به فلسفه‌‌ای خود پایبند بودند، و این یعنی در راه حرفه‌ای قدم گذاشتن.

در پنج بازی اخیر بعثت به جرأت و به گواه صحبت‌های خود رقبا می‌توان گفت سطح فنی فوتبال ارائه شده توسط شاگردان جهانبخش جعفری به مراتب بالاتر از حریفان بوده، اما گاهی فوتبال روی ناعادلانه خود را به نمایش می‌گذارد، اما این بی‌عدالتی همیشگی نیست و‌ طبیعت به سمت خوب‌ها گرایش پیدا خواهد کرد.

سرخپوشان کرمانشاهی در دیدار روز گذشته خود یک بازی بی‌نقص را ارائه دادند، اتفاقی که هر چه از شروع مسابقات بیشتر بگذرد، بیشتر دیده می‌شود و بلوغ تاکتیکی، فنی و خودباوری جوانان بیش از پیش می‌شود.

این تیم با این همین شرایط یکی از شیرین‌ترین فصل‌های فوتبالی را برای کرمانشاه رقم خواهد زد،
فقط نباید زود قضاوت کرد و باور داشت صبر قسمت مهمی از فرمول موفقیت است، آن‌هم در فوتبال و در یک ماراتن ۱۸ هفته‌ای...

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه جوانان فوتبال بعثت رقابت های لیگ دسته سوم کشور فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۷۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سنگین استون ویلا در انگلیس/ فیورنتینا در ثانیه های پایانی پیروز شد

دیدار‌های رفت مرحله نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا برگزار شد و تیم‌های المپیاکوس یونان و فیورنتینای ایتالیا نیمی از راه صعود به فینال را پیمودند.

تیم استون ویلای انگلیس در ورزشگاه ویلاپارک میزبان المپیاکوس یونان بود که با نتیجه چهار بر دو شکست خورد. المپیاکوس برابر استون ویلا که تنها نماینده فوتبال انگلستان در رقابت‌های اروپایی این فصل و شگفتی ساز لیگ برتر انگلیس است دست به کار بزرگی زد. ایوب الکعبی ستاره این بازی بود و با هت‌تریک خود برد شیرینی را برای نماینده یونان در انگلستان رقم زد و حالا یونانی‌ها با امید‌های بیشتری در خانه به فینال لیگ کنفرانس اروپا می‌اندیشند. البته داگلاس لوئیز هم در دقیقه ۸۴ پنالتی استون ویلا را از دست داد تا این بازی با شاهکار المپیاکوس به پایان برسد.

در دیگر مسابقه، فیورنتینا در فلورانس مهمانش کلوب بروژ را با نتیجه سه بر دو شکست داد. این دیدار در حالی که تا دقایق پایانی با نتیجه تساوی ۲-۲ دنبال می‌شد و به نظر می‌رسید فیورنتینا برد در این بازی حساس در آرتمیو فرانکی را از دست داده است، اما امبالا انزولا در دقیقه ۹۱ موفق به گلزنی برای بنفش‌ها شد. گلی که در بلژیک و دیدار برگشت خیلی به آنها کمک خواهد کرد. البته کلوب بروژ از دقیقه ۶۱، ۱۰ نفره شد.

  باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • شکست سنگین استون ویلا در انگلیس/ فیورنتینا در ثانیه های پایانی پیروز شد
  • لیگ یک/ پنالتی جنجالی و ناراحتی پیروز قربانی!
  • الکلاسیکوی قلابی: تکل، خطا، اعتراض و ...کات!
  • اعلام جرم پلیس علیه سازمان‌هایی که در قبال کاهش سوانح ترافیکی کرمانشاه کوتاهی می کنند
  • اعلام جرم پلیس علیه کوتاهی مدیران درباره تصادفات
  • اوزونیدیس: نمی‌دانم باید چه کار کنیم که پیروز شویم!
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان می دوید!
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان این تیم می‌دوید!
  • باخت تیم جوانان زاگرس مهاباد در مرحله دوم مسابقات فوتبال
  • همه وظیفه داریم در راستای کاهش سوانح اقدام کنیم