Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ساری در مجلس با کنایه گفت: حتی در دوران مدیریت روحانی فساد کم شد، زیرا ایشان رئیس ستاد مبارزه با مفاسد بود و حتی توانست با برادر فاسد خودش هم مبارزه کند!

علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، در رابطه با گریه و بغض اسحاق جهانگیری در روز ثبت نام انتخابات، اظهار کرد: گریه‌های آقای جهانگیری به خاطر اینکه خیلی در این ۸ سال زحمت کشیدند و توانستند وضعیت مطلوبی را برای مردم ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده ساری در مجلس با لحنی تمسخرآمیز، گفت: حتی در دوران مدیریت ایشان فساد کم شد، زیرا ایشان رئیس ستاد مبارزه با مفاسد بود و حتی توانست با برادر فاسد خودش هم مبارزه کند همچنین در تخصیص ۲۷ میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی به خوبی عمل کردند اگر آقای جهانگیری بغض نکند پس چه کسی باید بغض و گریه کند!.


بابایی افزود: اگر گریه آقای جهانگیری به خاطر عذرخواهی از مردم ایران بوده پس باید به ایشان تبریک گفت و بنده به شخصه به ایشان رای خواهم داد، اما اگر به غیر از این باشد ایشان باید بروند و متکف شوند و از خداوند طلب مغفرت و آمرزش کنند.


وی با بیان اینکه آقای جهانگیری باید به خاطر سوءمدیریت خود در این ۸ سال توبه کند، بیان کرد: آقای جهانگیری و امثال ایشان به ملت خدمت نکردند نمی‌گویم خیانت، ولی خدمتی هم نکردند.


این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تیم فعلی دولت پاسخگوی عملکرد خود در محضر ملت نبود و نیست، زیرا در خیلی از حوزه‌ها اصلا عملکرد مثبتی نداشتند به دلیل آن بود که دولت تمام کارت‌های خود را در زمین دشمن متخاصم خرج کرد فلذا با این نگاه آقای جهانگیری نه تنها الان ۵۰ سال دیگر هم کشور پیشرفت نخواهد داشت در نهایت باید گفت با این توصیفات آقای جهانگیری قطعا شیفته خدمت است نه قدرت!.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجلس بابایی جهانگیری انتخابات ریاست جمهوری انتخابات 1400 آقای جهانگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۷۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض بازیکنان زاگرس مهاباد به تصمیم داور و ترک زمین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد، تیم جوانان زاگرس مهاباد در سومین  دیدار خود در این رقابت‌ها، امروز در تبریز به مصاف تیم فوتبال آرکای این شهر رفت که این دیدار در حالی که با نتیجه یک بر صفر به سود تیم زاگرس در جریان بود به علت اعتراض نماینده مهاباد به داوری این بازی نیمه‌تمام باقی ماند.

زاگرس مهاباد در دو دیدار قبلی یک تساوی و یک باخت کسب کرده است.

نماینده مهاباد در این دوره از رقابت‌ها با تیم‌های آرکای تبریز، آبیدر سنندج و عقاب پردیسان قم هم گروه بود.

دیگر خبرها

  • حزب‌الله: دیوانگی اسرائیل ما را نمی‌ترساند
  • مسکو از جنگ ایران و اسرائیل چه بهره‌ای برد؟ روسیه تمام تخم‌مرغ‌هایش را در سبد ایران نمی‌گذارد
  • ببینید | افشای بخشی از لایحه حجاب و عفاف توسط نماینده مجلس: اتصال تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی به فراجا
  • عکسی از تیپ خاص اسحاق جهانگیری در طبیعت /هوا واقعا دلچسب است
  • دیدار زاگرس مهاباد با تیم حریف نیمه‌تمام ماند
  • اعتراض بازیکنان زاگرس مهاباد به تصمیم داور و ترک زمین
  • بازدید وزیر کشور از مرکز آموزش عمومی انتخابات الکترونیک در لواسان
  • فریم به فریم با درگیری فیزیکی کاپیتان پرسپولیس و ستاره سپاهان (عکس)
  • سردار رادان: دشمن با تمام توان درحال از بین بردن حجاب است
  • شرایط دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳