Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد انتخابات استان تهران از تایید صلاحیت ۱۴ داوطلب انتخابات میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان در استان تهران بر اساس اعلام شورای نگهبان خبر داد.

به گزارش ایسنا، شکرالله حسن بیگی در مورد تایید صلاحیت شدگان میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان اظهار داشت: طبق برنامه مربوط به انتخابات و جدول زمانبندی، شورای نگهبان در موعد مقرر یعنی ۲۹ اردیبهشت اسامی تایید صلاحیت شدگان برای انتخابات میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر اساس تأیید شورای نگهبان ۱۴ نفر از داوطلبان تایید صلاحیت شدند و داوطلبانی که تایید صلاحیت نشدند از امروز ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ تا اول خرداد فرصت دارند مراتب اعتراض خودشان را اعلام کند و شورای نگهبان مجدداً بررسی کند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران عنوان کرد: از ۱۳ خرداد تا ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ زمان تبلیغات نامزدهای میاندوره‌ای مجلس خبرگان است و ۲۷ خرداد تبلیغات ممنوع و در ۲۸ خرداد انتخابات انجام می شود.

حسن ‌بیگی گفت: سه کرسی از ۱۶ کرسی خبرگان استان تهران خالی است و تاکنون بر اساس نتایج اعلام شده ۱۴ نفر برای این سه کرسی در استان تهران با یکدیگر رقابت می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رئیس ستاد انتخابات استان تهران انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان شورای نگهبان تایید صلاحیت مجلس خبرگان استان تهران دوره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۸۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا

نشست خبری انتخاباتی تعدادی از کاندیداهای زن دومین دوره انتخابات مجلس دوازدهم در محل خبرگزاری دانشجویان ایران برگزار شد.

به گزارش ایسنا، تعدادی از کاندیداهای انتخابات دومین دوره مجلس دوازدهم از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با حضور در خبرگزاری دانشجویان ایران در نشست خبری به تشریح برنامه‌های خود پرداختند.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در استان تهران انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در تهران انتخابات اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • انتخابات ۱۴۰۲ توسط ۷۵ هزار نفر عوامل اجرایی استان تهران برگزار شد
  • جزئیاتی از مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته قبل از زمان رای‌گیری
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است