Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: پرونده شهرداری تمام نشده اما پرونده شخص شهردار ارومیه در اداره کل اطلاعات به پایان رسیده و تحویل قوه قضائیه داده شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سربازان گمنام امام زمان(عج)، علاقه‌ای به دستگیری و یا ردصلاحیت افراد ندارند چون دستگیری هنر نیست بلکه یک راه چاره است و در وهله نخست، به نهادها، مدیران، کارمندان و افراد متخلف هشدارهای لازم داده می‌شود و سپس تذکر کتبی و در نهایت پس از احزار تخلف، دستگیری انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: علت اینکه در ابتدا هشدارهای لازم داده می‌شود این است که آبروی افراد حفظ شود همانگونه که یکی از ملاحظات سربازان گمنام امام زمان(عج) آبروی افراد است و در بررسی صلاحیت‌ها نیز باید دقت لازم انجام شده باشد.

 350 هزار قطعه جوجه یک روزه قاچاق در مرز توقیف شد

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی با اشاره به آمار 58 روز گذشته گفت: شب گذشته 350 هزار قطعه جوجه یک روزه از مرز در حال قاچاق بود که توقیف شد و سربازان گمنام به صورت شبانه به دنبال مرغداری بودند تا از اتلاف آنان جلوگیری شود.

وی بیان کرد: همچنین در دو روز گذشته یک انبار داروی کمیاب در یکی از شهرهای مرزی آذربایجان‌غربی شناسایی شد.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی اظهار داشت: سازمان های مردم نهاد نباید از خود ضعف نشان دهند تا مورد سوء استفاده سرویس‌های جاسوسی گیرند.

وی در ادامه اظهار داشت: همچنین در این 58 روز، سه شبکه جاسوسی از کشورهای دور و نزدیک شناسایی و متلاشی شد.

کالاهای احتکار شده به چرخه توزیع بازگشت

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی با اشاره به کشفیات انبارهای احتکار شده در استان بیان کرد: همچنین در این مدت، 100 تن برنج، 100 تن روغن، 100 تن حبوبات و 42 هزار لیتر روغن‌موتور شناسایی و به مجاری قانونی معرفی شده و هم اینک به چرخ توزیع بازار آمده است و اداره کل اطلاعات به مسئله توزیع این کالاها نیز نظارت می‌کند.

وی از توقیف و شناسایی قاچاق سوخت به ارزش 200 میلیارد تومان خبر داد و اظهار داشت: از سوی دیگر قاچاق ارز به ارزش 100 میلیارد تومان شناسایی و توقیف شده است.

شهردار ارومیه دستگیر شدانتخاب "حضرت پور" به‌عنوان شهردار ارومیه قطعی استادامه فعالیت شهردار ارومیه مشکل است

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی افزود: علاوه بر آن 36 هزار گوشی به ارزش هفت هزار میلیارد تومان در قالب 12 کیس شناسایی و توقیف شده است.

جلوی 200 میلیارد تومان فرار مالیاتی گرفته شد

وی ادامه داد: از سوی دیگر در این مدت، جلوی فرار مالیاتی 200 میلیارد تومان را از سرمایه‌داران و برخی بازرگانان و پیمان‌کاران گرفته شد.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی از ضربه سربازان گمنام به باندهای موادمخدر به میزان 38 تن خبر داد و تصریح کرد: همچنین 400 قبضه سلاح در قالب قاچاق سلاح شناسایی و توقیف شده است.

وی در ادامه به تلاش چند ماهه گذشته سربازان گمنام امام زمان(ج) نیز اشاره کرد و گفت: در چند ماهه گذشته 28 نفر از اراذل و اوباش دستگیر شده و چهار نفر شامل دو نفر در ارومیه و دو نفر در خوی نیز که مرتکب جنایات هولناک بودند به هلاک رسیده‌اند.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی ادامه داد: در چند شهر دیگر نیز مبارزه با اراذل و اوباش انجام شده و نتیجه آن به زودی اعلام می‌شود.

عوامل تکفیری در آذربایجان‌غربی دستگیر شدند

وی در ادامه نیز تصریح کرد: در ماه‌های گذشته، عوامل تکفیری برای ترور و انفجار در پایتخت پیش رفته بودند که ضمن شناسایی، در آذربایجان‌غربی دستگیر شدند.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی اظهار داشت: دستگیری‌ها پس از انتخابات در آذربایجان‌غربی ادامه می‌یابد.

وی افزود: هر چند که در ماه‌های گذشته برخی افراد متخلف در گمرکات، سازمان صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و چند اداره دیگر دستگیر شدند.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: همچنین در مدت چند ماه گذشته، بزرگترین پرونده هلال احمر کشور در مهاباد که داروهای کمیاب بود شناسایی و تیم آنها متلاشی شد.

وی در ادامه خطاب به رسانه‌ها تاکید کرد: اصحاب رسانه باید در انتخابات حلال مشکلات نه پیمانکار داوطلبان انتخاباتی باشند و نباید شان خود را پایین آورنده و نابالغی کنند و از سوی دیگر نباید بر روی مسائل مذهبی و قومی مانور دهند بلکه باید شناخت از مسئله داشته باشند.

استقلال رسانه‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی افزود: رسانه‌ها رفع کننده شایعات و اطلاعات غلط هستند و باید پادزهر شایعه‌ها باشند و بنابراین استقلال رسانه‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی در ادامه بیان کرد: در قضیه آزادی موقت شهردار، وثیقه 700 میلیارد تومانی از تهران آورده بودند و سند، وثیقه بانک و مخدوش بود و بنابراین از لحاظ قانونی قابل قبول نبود و شهردار دوباره بازداشت و روانه زندان شد.

پرونده شهردار ارومیه تحویل قوه قضائیه شد

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی اظهار داشت: هم اکنون پرونده شهرداری تمام نشده اما پرونده شخص شهردار ارومیه در اداره کل اطلاعات به پایان رسیده و تحویل قوه قضائیه داده شده است.

وی در ادامه با اشاره به میزان ردصلاحیت‌ها در انتخابات شورای اسلامی شهر بیان کرد: در قضیه صلاحیت‌ها در حوزه شهر در سطح استان 6.5 درصد توسط اداره کل اطلاعات رد صلاحیت شده‌اند.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه مرحوم حسنی به عنوان تاج استان مطرح بود اظهار داشت: اما اینکه جریان‌ها، گروه‌ها و کاندیدایی خواهان استفاده تبلیغاتی از وجود وی کند، امکان پذیر نیست و اداره اطلاعات از آن جلوگیری می‌کند.

وی افزود: در این راستا اجازه تجمع به خاطر بیماری کرونا در باغ رضوان ارومیه داده نخواهد شد.

انتهای پیام/7548/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی اداره کل اطلاعات میلیارد تومان پرونده شهردار شهردار ارومیه سربازان گمنام قوه قضائیه توقیف شد رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۸۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سردار "محمد احمدی" در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزداران با اشراف اطلاعاتی و تشدید کنترل مسیر‌های عبور کالای قاچاق در نوار مرزی، طی عملیات دقیق و منسجم موفق شدند تعداد ۴ هزار و ۶۵۰ عدد ایمپلنت دندان، ۲۱۰ لیتر پولیش خودرو، و چندین قلم کالای قاچاق دیگر را کشف کنند.   وی در این رابطه افزود: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را ۱۷ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کردند، که در این عملیات ۳ نفر متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف و با تشکیل پرونده قضایی تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

دیگر خبرها

  • نشست اعضای شورای پژوهشی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با اساتید دانشگاه ارومیه
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • تلاش‌ها برای پیدا شدن جسد فرد غرق شده در نازلوچای ارومیه ادامه دارد
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • آذربایجان‌شرقی منتظر خبرهای خوب در حوزه راه است
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه، در دستور کار ویژه پلیس
  • متلاشی شدن باند قاچاق دختران
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه