Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان این مراسم که با حضور مدیر کل محترم منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان برگزار شد از مدیر و کارشناس روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان و رابطین شهرستان های تابعه با لوح تقدیر بعمل آمد .
در این مراسم جعفر مرادی حقیقی مدیر کل محترم منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان در صحبت‌هایی از نقش،‌ کارکرد و جایگاه روابط عمومی سخن گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وبا تأکید بر اینکه نقطه عطف و قدرت حوزه‌های مدیریتی، روابط‌عمومی است، گفت: «روابط‌عمومی با هم‌افزایی و هم‌اندیشی در توسعه ارتباطات انسانی و ایجاد فضایی سالم برای اطلاع‌رسانی وسیع ، صحیح و ارتباطات صمیمانه و اثربخش بین مردم و اداره کل نقش مؤثری دارد.
مرادی حقیقی در بخشی از صحبت‌های خود گفت : روابط عمومی پل ارتباطی است که به عنوان واسطه اثرگذار، درون و بیرون یک سازمان را به هم مرتبط می‌سازد و در واقع سعی می‌نماید در قالب یک تلاش برنامه‌ریزی شده و هوشمندانه سازمان و مخاطبان را در یک کنش و واکنش متقابل به یک نقطه تعاملی‌،تفاهمی و مشارکتی نزدیک سازد . و با قدردانی از تلاش فعالان حوزه روابط عمومی اداره‌کل و شهرستانها، گفت: «از همکاران حوزه روابط‌عمومی به‌واسطه  فعالیتهای مستمر تشکر می‌کنم، زیرا بیشتر فعالیت‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا از طریق فضای مجازی انجام می‌شود و رصد و پایش فضای مجازی و اطلاع‌رسانی در این حوزه نیاز به تلاش شبانه‌روزی دارد.
مدیر کل محترم منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان عاملیت و قابلیت را به عنوان دو محور اساسی در گردش چرخهای فعالیت روابط عمومی ذکر کرد و گفت: در واقع بدون حضور یکی از این دو محور امکان موفقیت روابط عمومی‌ها وجود نخواهد داشت و به نوعی،‌ به جای آنکه روابط عمومی تبدیل به پل ارتباطی مناسب برای تسهیل و تسریع روابط تفاهمی و تعاملی گردد، به یک معبری که هر لحظه امکان فرو ریختن آن می‌باشد، تبدیل خواهد شد.
حجت الله یحیایی معاونت محترم روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان ضمن عرض تبریک بمناسبت روز ۲۷اردیبهشت به رابطین روابط عمومی و مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان و شهرستان های تابعه اظهار داشتند : امروزه دنیا ، دنیای ارتباطات و تعامل است و کسی در این میان سود و بهره می برد که در این امر به خوبی فعالیت ها و خدمات نظام جمهوری اسلامی را به بهترین نحو به اطلاع عموم مردم در جامعه برساند .
یحیایی گفت : امروزه دیگر از روابط عمومی به صورت سنتی عبور کرده و به روابط عمومی دیجیتال رسیده ایم که این موضوع باعث سرعت بخشیدن و افزایش کیفیت ارسال اخبار و اطلاعات است و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان در این زمینه پیشگام می باشد .
وی در خاتمه سخنان خود بیان نمود که راستی ، درستی و امانت داری سه اصل مهم در روابط عمومی می باشد و باید مد نظر تمامی عزیزان فعال در زمینه روابط عمومی قرار گیرد .
ابوالفضل صیادجو مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان نیز در سخنانی به شاخص‌های ارزیابی رابطان روابط عمومی اشاره کرد و یادآور شد که تهیه، گردآوری و ارسال اخبار به ویژه اخبار کیفی از حوزه‌های مربوطه به روابط عمومی، یکی از معیارهای اصلی ارزیابی رابطان بوده است.
ابوالفضل صیادجو  وظیفه رابطین روابط عمومی را برقراری ارتباط صحیح، روان و منطقی بین صف و ستاد دانست و در ادامه از ضرورت وجود آموزش اصولی رابطان روابط عمومی و آشنایی آنان با مباحث خبر و گزارش نویسی سخن گفت.
 مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان افزود: برای این منظور در سنوات گذشته دوره آشنایی با خبرنویسی برای رابطان برگزار شد که حضور در این دوره و کسب نمره قبولی شاخص‌ دیگر ارزیابی رابطان برتر بوده است.
  صیادجو از برنامه های روابط عمومی برای برگزاری دوره های گزارش نویسی و مصاحبه برای رابطین روابط عمومی در آینده نزدیک خبر داد.
  لازم به ذکر است در پایان این مراسم از رابطین روابط عمومی شهرستانها و پیشکسوتان روابط عمومی اداره کل  با اهدای لوح و هدیه تقدیر بعمل آمد و با حضور عباس سمیعی مدیر کل روابط عمومی سازمان جنگلها ، مراتع و آبخیزداری کشور و مدیران روابط عمومی های ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری استانها و شهرستانها  جلسه بصورت وبینار تخصصی ادامه یافت .

46

کد خبر 1516942

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان سمنان رابطین روابط عمومی مدیر کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۸۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنترل ۲ میلیون متر مکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری بیرجند

نصرآبادی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: سازه‌های آبخیزداری در حوزه شهری بیرجند، مهرشهر، مرک و دیگر مناطق وجود دارد و هم اکنون اجرای عملیات آبخیزداری در حوزه باقران در مرحله یک و ۲ را داریم.

او افزود: در پی بارندگی‌های اخیر نیز ۲ میلیون متر مکعب کنترل سیلاب در سازه‌های آبخیزاری بیرجند داشته ایم.

نصرآبادی بیان کرد: در حوزه منابع طبیعی نیز به طور کلی از ۱۵ میلیون هکتار اراضی در استان ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار هکتار عرصه منابع طبیعی است و در حوزه‌های مدیریتی و پیشگیری، اجرایی و مقابله با متخلفین فعالیت‌های زیادی صورت می‌گیرد که هم استانی‌ها می‌توانند موارد تخلف را از طریق شماره‌های ۱۳۹ و ۱۵۰۴ اعلام کنند.

بیشتر بخوانید

بستر رودخانه ۸ روستا لایروبی و آزادسازی شد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی ادامه داد: به طور مثال قطع درخت و گونه‌های گیاهی حتی اگر در باغ شخصی باشد مطلقاً ممنوع است و می‌بایست با مجوز انجام شود.

ماجرای کلیپ پخش شده با عنوان کوهخواری در جاده بند امیرشاه بیرجند چه بود؟

نصرآبادی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی گفت: چند روز پیش ویدئویی در فضای مجازی با عنوان کوهخواری در بند امیرشاه بیرجند توسط برخی از کانال‌ها و رسانه‌ها بدون صحت سنجی منتشر شد.

او افزود: عنوان کوهخواری صحت ندارد؛ جاده بند امیرشاه به سمت مزار کوه چندین سال است که دچار ریزش کوه شده و محدوده ریزش شناسایی شده به همین دلیل از حدود ۶ ماه قبل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در این جاده جهت ایمنی مسیر تردد در حال انجام کار است.

نصرآبادی بیان کرد: این اقدام برای حذف قسمتی که ریزش کوه دارد و کم کردن از حادثه خیزی آن‌ قسمت در حال انجام است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین اقدامات بالادستی که در آنجا صورت گرفته در اراضی شخصی و در قالب طرح مصوب دولتی گردشگری و کاملا قانونی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • فعالیت های حفظ و احیای منابع طبیعی درجنوب کرمان مردمی سازی می شود
  • کنترل ۲ میلیون متر مکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری بیرجند
  • مهار ۱۷ میلیون متر مکعب رواناب در سازه های آبخیزداری خراسان جنوبی
  • رشد ۱۵۳ درصدی امانت کتاب در آذربایجان شرقی
  • خبر شکستن یک سد معیشتی در ساوه چه بود؟
  • رفع تصرف ۲۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • مهار ۱۷ میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های خراسان جنوبی
  • مهار 17 میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های خراسان جنوبی
  • احداث بند‌های سنگی و خاکی یکی از موثرین راه‌های جذب روان آب‌ها
  • محصولات مرتعی نیشابور، سرمایه‌ای رو به نابودی