Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز نسبت به تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی هشدار داد و گفت:نظارت دادستانی بر استفاده از اموال عمومی و دولتی در البرز تشدید می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   کرج،  حسن مددی در سومین نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان البرز با حضور مدیران و نمایندگان دستگاه های عضو در دادگستری استان برگزار شد ، اظهار داشت:تاکنون پرونده قضایی در خصوص انتخابات در استان تشکیل نشده ولی لازم است به افرادی که در صدد قانون شکنی هستند تذکر داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اهمیت فضای مجازی در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا به دلیل شرایط شیوع ویروس کرونا افزود: این ویژگی نیازمند آن است که دستگاه‌های متولی نظارت دقیق و منسجمی بر فعالیت‌های نامزدها و هواداران آن ها در این فضا داشته باشند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با  بیان تجربه موفق دادستانی کرج در انتخابات اخیر مجلس و برگزاری نشست توجیهی برای نامزدها تصریح کرد: فرمانداری‌ها نسبت به برگزاری جلسات توجیهی برای نامزدها و نمایندگان آن ها اقدام کنند تا شرایط و ضوابط برگزاری انتخابات و چارچوب های قانونی موجود تبیین شود.

وزیردادگستری در دزفول: حضور در انتخابات حساسیت بالایی داردواعظی: دولت رقیب هیچ‌کدام از نامزدهای انتخابات نیستسازمان بازرسی ایلام در برخورد با تخلفات انتخاباتی کارکنان دولت قاطع است

وی با اشاره به اینکه تاکنون پرونده قضایی در خصوص انتخابات در استان البرز  تشکیل نشده است ، عنوان کرد: باید در این زمنیه تذکر به افرادی که در صدد قانون شکنی هستند داده شود.

مددی با تاکید بر اینکه دادستانی در انتخابات پیش رو نظارت قانونی بیشتری نسبت به هرگونه سوء استفاده از امکانات دولتی از جمله شهرداری ها، دستگاه‌های خدمات‌رسان و دولتی علیه یا له نامزدها اعمال می کند ، متذکر شد: تعقیب قضایی و تسریع در رسیدگی قانونی به جرایم در انتظار متخلفان  است.

وی با اشاره  بر لزوم اتخاذ تدابیری برای رعایت نکات بهداشتی در حوزه‌های اخذ رای تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های متولی نسبت به ضدعفونی محیط، صندوق اخذ رای و لوازم موجود در شعب، استقرار اقلام ضدعفونی و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای حفظ فاصله گذاری اجتماعی اقدام نموه و به عموم مردم برای اطمینان از رعایت نکات بهداشتی در اجرای انتخابات اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۸۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم

خبرگزاری مهر نوشت: سردار احمدرضا رادان، فرمانده انتظامی کل کشور در اجتماع مردم قم در مواجهه با شعارهایی در حمایت از نیروی انتظامی برای اجرای طرح حجاب و عفاف اشک ریخت. این ویدئو پربازدید شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • آشنایی با قانون مدنی؛ مقدمه
  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • هشدار نسبت به برخورد قضایی با تخلفات شهری
  • اجرای طرح تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در مراجع انتظامی کشور
  • طرح تعیین تکلیف پرونده‌های مراجع انتظامی کشور اجرا می‌شود
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم