Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@07:34:28 GMT

حفظ کرامت خانواده زندانیان مورد توجه قرار گیرد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۸۷۲۰

حفظ کرامت خانواده زندانیان مورد توجه قرار گیرد

ایسنا/لرستان مدیرکل زندان‌های لرستان گفت: در سرکشی‌ها و بازدیدهای مسئولین زندان‌ها، باید به گونه‌ای عمل شود که کرامت و حرمت خانواده زندانی حفظ شود.

عبدالمجید کشوری در جمع رؤسای ستادی و زندان‌های تابعه بیان کرد: در دوران تحول قوه‌ی قضائیه و سازمان زندان‌ها باید بپذیریم که وظیفه ما بسیار سنگین‌تر از قبل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تلاش دشمنان و بدخواهان نظام یرای ناکارآمد نشان دادن سیستم مدیریت اسلامی اظهار کرد: دشمن هیچگاه بیکار نمانده و در همه حال سیاست تخریب و تحریف اقدامات و کارکرد نظام اسلامی ما را در پیش گرفته است و این موضوع باید بهترین انگیزه برای ما به منظور مقاومت در برابر این هجمه‌ها باشد.

مدیرکل زندان‌های لرستان تصریح کرد: امروز ما در سنگر زندانبانی مکلف هستیم بعنوان یک سد محکم در برابر هجمه های دشمنان که به این سمت روانه شده؛ با عملکرد خود این تلاش های ظالمانه ی بدخواهان و معاندان را بی‌اثر کنیم.

وی با بیان اینکه توفیق در عمل به تکلیف به آسانی حاصل نخواهد شد، خاطرنشان کرد: رمز موفقیت در انجام وظایف و کسب نتایج مورد دلخواه و مطلوب، کار جهادی، انقلابی و البته هوشمندانه است.

کشوری ادامه داد: همانگونه که نظام زندانبانی جامعه اسلامی با دیگر نظام‌های زندانبانی دنیا متفاوت است، زندانبان جمهوری اسلامی هم باید با دیگر زندانبانان متفاوت باشد و این تفاوت همان تلاش و جهاد برای ارتقاء جایگاه وجودی زندانی بعنوان یک انسان و بازگشت او به یک زندگی شرافتمندانه است.

وی همچنین تأکید کرد: در سرکشی ها و بازدیدهای مسئولین زندان‌ها باید به گونه ای عمل شود که کرامت و حرمت خانواده مددجویان حفظ شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی سازمان زندان ها جمهوری اسلامی زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۸۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش معاون فرهنگی وزارت ارشاد به تحریف شخصیت حسن صباح در «حشاشین» + فیلم

یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به سریال «حشاشین» که با رویکرد سیاسی مغرضانه و تحریف جهان اسلام ساخته شده، گفت: طبیعتاً کشورِ ما که دارای تاریخ غنی و مفاخر جهانی است، مورد طمع کشور‌های دیگر قرار می‌گیرد. کشور‌هایی که چنین سرمایه‌های تاریخی ندارند، مورد طمع قرار نمی‌گیرند. البته توجه کشور‌های مختلف به مفاخر ما اتفاق مثبتی است؛ چراکه منجر به شناساندن آنها می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

احمدوند درباره مصادره کردن مفاخر ایرانی از سوی کشور‌های مختلف گفت: مصادره کردن مفاخر ما نامطلوب است، که بخشی از آن از مجاری رسمی پیگیری می‌شود و گاهی شناساندن آنها نیازمند تلاش‌های فرهنگی است. سال گذشته اتفاقات خوبی برای حکیم نظامی شکل گرفت، تا مشخص شود این حکیم به زبان فارسی شعر سروده است. اما آنقدر تعداد مشاهیرمان زیاد است، که باید کار گسترده‌ای برای معرفی آنها صورت گیرد. تمام این فعالیت‌ها هم به عهده یک معاونت یا وزارتخانه نیست. از طرفی، توجه مردم به چنین مفاخری می‌تواند منجر شود مردم قدرشان را بیشتر بدانند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • حقوق فرهنگی خانواده در نظام حقوقی ایران
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • واکنش معاون فرهنگی وزارت ارشاد به تحریف شخصیت حسن صباح در «حشاشین» + فیلم
  • عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران
  • توجه به عفاف و حجاب ارزش نهادن به کرامت زن است
  • هر کدملی یک مراقب سلامت دارد/پوشش ۵۵ میلیون نفری پزشک خانواده
  • یک مراقب سلامت برای هر کد ملی
  • ماماها سفیر جوانی جمعیت هستند
  • رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر
  • کارنامه سیاست‌های مسکن پس از انقلاب