Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@03:44:14 GMT

غلامپور:اشتباه کردیم، عذرخواهی می‌کنم

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۸۸۵۹

غلامپور:اشتباه کردیم، عذرخواهی می‌کنم

مربی دروازه بانان استقلال رفتارهایی را که در دربی تهران انجام داد را محکوم و اعلام نمود که تابع رای کمیته انضباطی است.

به گزارش ورزش سه، خاطیان دربی 95 امروز در کمیته انضباطی حضور یافتند تا در خصوص اتفاقاتی که رخ داده توضیحات و دفاعیات خود را ارائه کنند. بهزاد غلامپور، مربی دورازه بانان استقلال یکی از نفراتی بود که به دعوت کمیته انضباطی امروز حضور یافته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در پایان جلسه در جمع خبرنگاران رفتارهایی را که در دربی تهران انجام داد را محکوم و اعلام نمود که تابع رای کمیته انضباطی است.

 

غلامپور در مورد جلسه امروز گفت: جلسه خیلی خوب و دوستانه ای را با حضور بچه های تیم پرسپولیس برگزار کردیم. یک موقع آدم عصبانی می شود؛ جا دارد که یک عذرخواهی بکنیم چون کارمان کاملا اشتباه بود و آن را رد می کنیم.

 

وی ادامه داد: اعضای کمیته انضباطی رفتاری کاملا صمیمانه و دوستانه با ما داشتند. بحث خیلی خوبی با بچه های پرسپولیس داشتیم. هر رایی بدهند تابع آن هستیم و می پذیریم.

 

مربی استقلال در مورد رفتارهایی که منجر به دعوت شدنش به کمیته انضباطی شد، تاکید کرد: کاری که انجام دادم را رد می کنم. یک لحظه بود و عصبانی شد. حرکت هم حرکتی نبود که آسیبی به بازیکن یا مربی حریف برسانم. هم می خواستم در آن صحنه به نوعی رد کنم و هم نشان داده شد که ضربه ای زده ام. در هر صورت من کارم را محکوم می کنم.

بهزاد غلامپور استقلال تهران دربی (داربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بهزاد غلامپور استقلال تهران دربی داربی کمیته انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۸۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست پرسپولیس برابر آلومینیوم در دیدار دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر امسال در اراک، محمدحسین کنعانی‌زادگان با یکی از هواداران وارد درگیری فیزیکی شد که کمیته انضباطی در آن زمان، از مدافع پرسپولیس خواست تا دفاعیات خود را ارسال کند.

بر همین اساس، وکلای باشگاه پرسپولیس پس از جمع‌آوری مستندات، دفاعیات مربوط به این پرونده را به سازمان لیگ ارسال کردند تا در اختیار کمیته انضباطی قرار بگیرد.

باشگاه پرسپولیس در راستای دفاع از این پرونده، شکایتی را علیه آلومینیوم اراک مبنی بر اینکه این باشگاه به‌عنوان میزبان باید امنیت تیم میهمان را تأمین می‌کرد و حضور هواداران در کنار اتوبوس پرسپولیس خلاف مقررات بوده، به ثبت رسانده بود.

در ادامه، کمیته انضباطی شکایت سرخ‌ها را رد کرد که پرسپولیس این پرونده را به کمیته استیناف برد. حالا نیز کمیته استیناف ضمن رد شکایت پرسپولیس، رأی کمیته انضباطی را تأیید کرده است.

در رأی صادره از سوی کمیته استیناف آمده است:
در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به توقف رسیدگی در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس تهران علیه باشگاه آلومینیوم اراک مبنی بر عدم برقراری نظم در بازی مورخ 26 بهمن ماه 1402 و همچنین رد شکایت باشگاه تجدیدنظرخواه نسبت به عملکرد داور مسابقه صادر گردیده است، با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به‌عمل نیامده، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال، ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

دیگر خبرها

  • مربی بنزما جنبه شکست را نداشت!
  • کناره‌گیری مارک کلاتنبرگ از شغل جنجالی در ناتینگهام فارست
  • تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • چرا در استقلال کودتا به پا شد؟ / دست رد به سینه پرسپولیس!
  • شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد
  • پرسپولیسی‌ها و سپاهانی‌ها در کمیته انضباطی
  • نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • احضار نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد