Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@16:27:13 GMT

مرکز پستی قزوین به همدان، زنجان و البرز افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۸۹۲۳

مرکز پستی قزوین به همدان، زنجان و البرز افتتاح شد

مرکز(هاب) پستی قزوین به استان‌های همدان، زنجان و البرز در مراسمی به صورت ویدئو کنفرانس با حضور معاون وزیر ارتباطات افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ روز پنجشنبه در مراسمی به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رمضانعلی سبحانی فر معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران و عیسی قبادی معاون اقتصادی استانداری در قزوین بهره برداری از هاب پستی قزوین آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عیسی قبادی معاون امور اقتصادی استاندار قزوین در این مراسم از پست به عنوان پیشران توسعه یاد کرد و گفت: جایگاه پست باید در همه زمینه ها ارتقا یابد و به جایگاه واقعی خود برسد و نقش بیشتری در توسعه ایفا کند.

وی بیان کرد: دوره جدید مدیریتی در اداره پست استان، دوره تحول در این دستگاه است و مردم باید روند پیشرفت را در این زمینه احساس کنند.

معاون اقتصادی استانداری قزوین تصریح کرد: پست می تواند به توسعه استان کمک کند و ایجاد هاب پستی موجب تعامل گسترده و تسریع در جابجایی محموله ها بین استان های قزوین، زنجان، همدان و البرز خواهد شد.

وی یادآورشد: خوشبختانه اداره کل پست استان قزوین در بهره گیری از امکانات مدرن پیشرفت های خوبی داشته و جا دارد از تلاش های صورت گرفته در این زمینه تقدیر کنیم.

با افتتاح مرکز پستی منطقه در قزوین، هزینه های مازاد حذف می شود و محصولات واحدهای تولیدی با حذف واسطه ها به صورت مستقیم و در زمان کوتاهتری به دست مصرف کننده می رسد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: افتتاح دفتر پستی اداره پست قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۸۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد

فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین در مراسمی با حضور مهدی صباغی شهردار قزوین و علی فرمانی رئیس شورای شهر افتتاح و بهره‌برداری رسمی از ۱۴۰ دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی در این شهر آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، مراسم افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال حد فاصل چهارراه میرزا کوچک‌خان تا بلوار شهیدباهنر و بهره‌برداری از ۱۴۰ دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ به مناسبت هفته ملی شوراها و با حضور مدیران کشوری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فرماندهان لشکری و انتظامی، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران شهری قزوین، برگزار شد.

در این مراسم فاز سوم کمربندی نسیم شمال با حضور خانواده و به دست فرزند آتش‌نشان شهید محمدجواد چگینی به بهره‌برداری رسید. فاز سوم محور نسیم شمال با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال و به طول ۲۴۰۰ متر با بهسازی وضع موجود، تعریض معبر، اصلاح شعاع قوس‌ها و اصلاح آب‌روها اجرا شده است.

همچنین در این مراسم ۱۴۰ دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی از جمله تاکسی، ون، مینی‌بوس و اتوبوس با اعتباری بالغ بر ۱,۲۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 750775

دیگر خبرها

  • واژگونی مینی‌بوس در آزاد راه قزوین- زنجان
  • ۲۰ چمن ورزشی ویژه دانش آموزان در زنجان افتتاح شد
  • ۴ سالن ورزش دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • چهار سالن ورزشی دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • اندیشکده مواسات در البرز افتتاح می شود
  • افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود
  • توضیحات معاون فرماندار زنجان درباره نحوه تقسیم‌بندی فضای تبلیغی شهری
  • تعداد خانه های هلال زنجان به ۲۴۸ باب رسید