Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تقدیر و تشکر از زحمات مدیران سایپا و تولید و عرضه خودروهای جدید در 2 سال گذشته گفت: سایپای نوین در دوره مدیریت جدید به سمت تولید خودروهای متنوع و کلاس‌های متفاوت حرکت کرد.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از سايپانيوز ، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدسلمان ذاکر نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سایپای نوین از تحول و تغییر در صنعت خودروسازی این شرکت حکایت دارد، اظهار داشت: زحمات مدیران این شرکت در سایپای نوین با تولید خودروهای کلاس‌های متفاوت و متنوع و باکیفیت متبلور می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تصمیم مدیران سایپا این است که خودروهای کم مصرف، اقتصادی‌ترین و مناسب‌ترین خودرو تولید شود، افزود: در همین راستا شاهد بوده‌ایم که در مدیریت جدید سایپا در سال گذشته سه خودروی جدید شامل شاهین، ساینا S و کوییک S تولید و روانه بازار شد و در سال جاری نیز قرار است خودروهای جدیدتر روانه بازار شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به تصادفات ناشی از خودروهای بی‌کیفیت در جاده‌ها و تلفات انسانی ناشی از آن گفت: این تصادفات که ناشی از خودروهای بی‌کیفیت در کشور است هزینه‌های زیادی را بر اقتصاد کشور، خانواده‌ها، بهداشت و درمان، بیمه و ... تحمیل می‌کند. حتی وقتی خانواده‌ای سرپرست خود را از دست می‌دهد به نوعی کمیته امداد و سازمان بهزیستی نیز درگیر این معضل می‌شوند.

حجت‌الاسلام ذاکر اظهار داشت: یکی از راهکارهای رفع این مشکلات تولید خودروهای باکیفیت و استانداردسازی جاده‌ها است.

وی عنوان کرد: خوشبختانه مدیران جدید سایپا با توقف تولید خودروهای بی‌کیفیت مثل پراید و اتخاذ سیاست سایپای نوین به سمت تولید خودروهای در شأن ملت حرکت می‌کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تأکید کرد: سایپا با طراحی خودروهای جدید و تولید پلت‌فرم‌های مناسب به سمت مقاوم‌سازی خودرو حرکت کرد که خوشبختانه ثمرات آن در حال به بار نشستن است.

حجت‌الاسلام ذاکر عنوان کرد: ثمرات اتخاذ سایپای نوین به زودی در کشور مشخص خواهد شد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تولید خودروهای سایپای نوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۸۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجراهای متنوع گروه‌های موسیقی محیطی در خانه هنرمندان ایران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی خانه هنرمندان ایران، از سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ خانه هنرمندان ایران از به‌صورت هفتگی میزبان اجراهای متنوع گروه‌های موسیقی محیطی در لابی طبقه همکف خواهد بود.

این مکان از سه‌شنبه با سلسله برنامه‌های اجرای موسیقی زنده و محیطی که «دلکوک» نام دارد، میزبان دانشجویان، استادان، دست‌اندرکاران، نوازندگان، آهنگسازان و فعالان عرصه موسیقی در قالب‌های اجرایی؛ تجربی، کلاسیک، تک‌نوازی، دو نوازی، سه‌نوازی، گروهی، تلفیقی، ترکیبی، اقوام، بینارشته‌ای و ... خواهد بود.

تماشای اجرای آثار در ساعت‌های اعلامی هر برنامه، برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

کد خبر 6095592 سید امیر شایان حقیقی

دیگر خبرها

  • تجلیل از کارگرانی که چرخ تولید را به حرکت درآوردند
  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • کاتالوگ و جزییات ال۹۰ بومی‌سازی منتشر شد +تصویر
  • اجرای قانون جهش تولید دانش بنیان حرکت بزرگ اقتصادی را رقم می زند
  • (عکس) ال۹۰ هم بومی‌سازی شد!
  • ال۹۰ هم بومی‌سازی شد!/ عکس
  • مصرف سوخت در ایران ۲ تا ۳ برابر میانگین جهانی است
  • خبر‌هایی از تجلیل دانش آموزان از معلمان خود
  • اجراهای متنوع گروه‌های موسیقی محیطی در خانه هنرمندان ایران