Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@00:43:16 GMT

امدادرسانان هلال احمر، همدردان زلزله‌زدگان سنخواست شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۸۹۵۹

امدادرسانان هلال احمر، همدردان زلزله‌زدگان سنخواست شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ابوالفضل محبان، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی، اظهار کرد: بعد از اتمام امدادرسانی‌های امدادگران و نجات گران در مناطق زلزله‌زده شهرستان‌های گرمه و جاجرم امروز تیم‌های سحر امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان، برای کاهش آسیب‌های روانی پس از بلایا وارد مناطق زلزله‌زده شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این حضور و اقدام به‌منظور انجام حمایت روانی، اجتماعی و فرهنگی از افراد آسیب‌دیده ناشی از سیلاب اخیر به‌ویژه کودکان و بانوان انجام‌شده است.

محبان، تصریح کرد: ۳۶ نفر از اعضاء تیم سحر در قالب ۴ تیم، لوازم بهداشتی موردنیاز در میان زلزله‌زدگان را در منطقه شورک و عمارت شهرستان‌های گرمه و جاجرم توزیع کرده و ضمن همدردی با خانواده‌های متأثر از این حادثه اقدام به برگزاری مسابقات ورزشی، نقاشی، توزیع لوازم‌التحریر و اسباب‌بازی و لوازم بهداشتی در جهت ایجاد محیطی شاد و ازسرگیری فعالیت‌ها و ارائه برنامه‌های عادی زندگی کردند.

گفتنی است که  امروز جوانان تیم سحر تعداد ۱۶۰ عدد شیر خشک و پک بهداشتی، ۱۶۵ عدد اسباب‌بازی، ۸۰ عدد مداد عروسکی، ۷۵ عدد دفتر نقاشی، ۲۰۰ عدد جعبه کمک‌های اولیه، ۱۰ عدد توپ والیبال، ۱۳۰ عدد دفتر ۱۰۰ برگ و تعداد زیادی لوازم‌التحریر به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال در بین کودکان مادران متأثر از این زلزله توزیع شد.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: زلزله خراسان شمالی کودکان بجنورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۸۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات

والی هرات در دیدار با هیئت وزارت خارجه کشور مالزیا از کمک این کشور به زلزله زدگان هرات قدرانی نموده و بر گسترش همکاری‌ها بین دو کشور تاکید نمود.

در این دیدار شیخ نور احمد اسلام جار والی هرات، از کشور مالزی به عنوان کشور دوست و مسلمان یاد کرد که در بخش های مختلف بخصوص در حادثه زلزله هرات به کمک مردم آسیب دیده این ولایت شتافته و در این زمینه همکاری لازم را داشته است.

در ادامه، مولوی مهاجر فراهی، معاون والی هرات از فعالیت‌های اخیر کشور مالزی در افغانستان به نیکویی یاد کرده و بر لزوم سفر های بیشتر این هئیت جهت گسترش همکاری‌ها بین دو کشور تاکید نمود.

همچنین، نماینده هیئت وزارت خارجه مالزی هدف از سفر شان به ولایت هرات را ارزیابی کمک‌های انجام شده به زلزله زدگان این ولایت عنوان نموده و از ادامه همکاری این کشور در بخش‌های مختلف به خصوص ارسال کمک‌های بیشتر به زلزله‌زدگان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر در کاهش آلام سیل زدگان / امدادرسانی به بیش از ۵۷ هزار نفر
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • هلال احمر سمنان در توزیع اعتبارات و مولدسازی دارایی‌ها دیده شود
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی