Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید یک مسابقات تنیس فیوچرز جوانان ایران اعلام کرد برای آماده شدن جهت حضور در انتخابی تیم ملی ترکیه در این رقابت‌ها شرکت کرده است.  به گزارش ایسنا،  تنیس  فیوچرز جوانان (زیر ۱۸ سال) در شیراز در حال برگزاری است. باران سویلر از ترکیه سید یک مسابقات اعلام کرد رقابت مهمی را هفته آینده در کشور خود دارد و برای آماده شدن برای حضور در  آن مسابقه  به ایران آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سویلر بیان کرد: هفته آینده مسابقه انتخابی تیم ملی ترکیه است و برایم مهم است که در آن مسابقه پیروز شوند. از آن جا که مسابقات بین‌المللی ایران هم در زمین خاک برگزار می‌شد رقابت خوبی بود تا بتوانم با حضور در آن برای مسابقات انتخابی تیم ملی ترکیه آماده شوم.

سویلر که ۱۷ ساله است در مورد  نوع برگزاری مسابقات کرد: این دومین مرتبه است که به ایران می‌آیم و دو سال پیش هم در مسابقات تهران شرکت کردم و برگزاری خوب بوده است و ایران غذاهای خوبی دارد (باخنده). البته مسابقه‌ای که دو سال پیش آمدم سطح پایین‌تری داشت و در گرید ۵ بود و مسابقات الان گرید ۴ است. در حال حاضر نیز تا مرحله نیمه نهایی پیش آمده‌ام و امیدوارم در مسابقه امروزم نیز پیروز شوم. 

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استانی ورزشی تنيس فدراسيون تنيس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۸۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام بخشی صبح امروز با اعلام این خبر، اظهار کرد: مسابقات ورزشی سمپاد استان یادواره شهدای دانش آموز از ۹ اردیبهشت سال جاری با شرکت بیش از ۲۰۰ نفر دانش آموز و عوامل اجرایی در سالن‌های ورزشی آموزش و پرورش همدان برگزار خواهد شد.

بخشی افزود: این مسابقات در رشته‌های فوتسال (پسران)، والیبال (دختران)، تنیس روی میز (پسران و دختران) و شطرنج (پسران و دختران) برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نفرات برتر این دوره از مسابقات مورد تقدیر قرار خواهند گرفت و به مسابقات کشوری نیز اعزام خواهند شد.

کد خبر 6090676

دیگر خبرها

  • درخواست باشگاه سپاهان برای دیدار با پرسپولیس
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز