Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، فرهاد منتصر کوهساری درباره تعرفه های خدمات بندری در سال ۱۴۰۰ و اینکه چه مسائل و مواردی در تدوین این تعرفه های مدنظر قرار گرفته است؟ اظهار داشت: در خصوص ویژگی های تعرفه خدمات بندری در سال ۱۴۰۰، اقدامات لازم از سوی اداره کل ترانزیت، لجستیک و توافقنامه های سازمان بنادر و دریانوردی مدنظر قرار گرفته است و همچنین با برگزاری جلسه با فعالان اقتصادی و سازمان های ذی ربط در این خصوص از جمله انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته، اتحادیه مالکان کشتی، انجمن پایانه داران ایران و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..ضمن اخذ نظرات ارائه شده، تدوین تعرفه ها انجام شده است.

وی ادامه داد: اقدام مهم دیگری که مدنظر قرار گرفت، اخذ نظر پیشنهادی بنادر و انجام اصلاحات لازم در ردیف های تعرفه ای در راستای شفاف سازی بوده است.
 
بازنگری کتابچه تعرفه های خدمات دریایی و بندری
 
معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه بازنگری کتابچه تعرفه های خدمات دریایی و بندری در دستور کار قرار گرفته است، بیان کرد: ارائه تخفیفات متعدد و هدفمند به فعالان در حوزه بنادر از قبیل خطوط کشتیرانی، صاحبان کالا و سرمایه گذاران از دیگر راهبردهای موثر در تدوین تعرفه های سال ۱۴۰۰ است.
 
راهبردهای جدید در تدوین تعرفه ها
 
کوهساری با اشاره راهبردهای جدید در تدوین تعرفه ها در سال جاری، ادامه داد: مواردی از قبیل کاهش هزینه خطوط کشتیرانی ایرانی در شرایط تحریم، تقویت ناوگان سنتی و کاهش هزینه آنها، حمایت از فعالیت های جدید در حوزه بنادر از جمله حمایت از فعالیت کشتیرانی رو-رو در بنادر شمالی و غیره مدنظر است.

به گفته وی، در مجموع می توان اعلام کرد که در تدوین تعرفه های خدمات امور دریایی و بندری سال ۱۴۰۰ از جمله ارائه الگوهای جدید تعرفه گذاری در این سال، ایجاد تسهیلات لازم در خصوص اجرای تعرفه از ابتدای سال ۱۴۰۰، اصلاح هدفمند تخفیفات مورد نظر کالا و کشتی به ذی نفعان اصلی، مورد توجه قرار گرفته است.

معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: انجام اقدامات مربوطه موجب می شود علاوه بر افزایش بازدهی اقتصادی برای فعالان اقتصادی نیازهای سازمان بنادر و دریانوردی در این حوزه تحت پوشش قرار گیرد.

کوهساری افزود: به طور حتم قیمت گذاری بهینه خدمات بندری و دریایی موجب ارتقا عملیات تخلیه و بارگیری و پهلودهی امن را برای شناورها به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی تعرفه های دریایی و بندری تخفیفات تعرفه ای تعرفه سازمان بنادر سازمان بنادر و دریانوردی تعرفه های خدمات تدوین تعرفه دریایی و بندری سال ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۹۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار

به گزارش خبرگزاری مهر، علی فتحی آشتیانی، در مراسم گرامیداشت روز روانشناس که در کمیته امداد برگزار شد، با اشاره به ارتباط نزدیک کمیته امداد و سازمان نظام روانشناسی و مشاوره گفت: کلینیک‌های مشاوره رز با مجوز سازمان نظام روانشناسی و مشاوره فعالیت خود را از سال ۱۴۰۱ آغاز کرده‌اند.

وی افزود: کلینیک‌های رز تا امروز خدمات بسیار خوبی در حوزه مشاوره به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد ارائه کرده‌اند.

فتحی آشتیانی از همکاری بیش از هزار روانشناس و مشاور در قالب کلینیک‌های راه زندگی خبر داد و اضافه کرد: این اتفاق خوبی است که سبب گسترش خدمات مشاوره و ارتقای سطح بهداشت روحی و روانی اقشار کم برخوردار شده است.

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره خاطرنشان کرد: سازمان نظام روانشناسی و مشاوره هرگونه کمکی که کمیته امداد در حوزه تخصصی این سازمان نیاز داشته باشد، آمادگی همکاری دارد.

وی با اشاره به فعالیت ۳۱ مرکز مشاوره راه زندگی در مراکز استان‌ها تاکید کرد: در هر کلینیک تعدادی از مشاوران و روانشناسان در حال ارائه خدمات تخصصی به جامعه هدف کمیته امداد هستند.

فتحی با بیان اینکه تعرفه خدمات مشاوره برای خانواده‌های نیازمند بالا است، گفت: این خدمات در مراکز کلینیک رز به صورت رایگان به مددجویان ارائه می‌شود.

کد خبر 6091485

دیگر خبرها

  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی
  • ارائه راهکارهای محیط زیستی برای توسعه صنایع در سواحل «مکران»
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • ویزیت‌های نجومی روانشناسان؛ ۴۵ دقیقه ۲ میلیون تومان!
  • افزایش ۴۰ درصدی تعرفه روانشناسی پاسخگو نیست/شرکت های بیمه‌ای به بحث پوشش خدمات روانشناسی ورود کنند
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان