Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتایی در مراسم اختتامیه جشنواره استانی موشن گرافیک« نماز و نیایش»، گفت: هنر بهترین ظرفیت برای انتقال مفاهیم معنوی و الهی به نسل جوان و نوجوان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « احمد حسین فتایی» امروز(30 اردیبهشت) در آیین اختتامیه نخستین جشنواره استانی موشن گرافیک " نماز و نیایش "  در خرم آباد، اظهار داشت: هنر ظرفیتی است برای انتقال دقیق و ماندگار مفاهیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه  هنر بهترین ظرفیت برای انتقال مفاهیم معنوی و الهی به نسل جوان و نوجوان است، افزود:  در طول تاریخ انبیاء الهی نیز از همین ظرفیت برای انتقال مفاهیم استفاده کرده اند و نمونه ی بارز آن داستان شکستن تمامی بت ها توسط حضرت ابراهیم (ع) است.

 

وی با اشاره به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری با محوریت نماز در طی یکسال گذشته ابراز داشت: تمام ادارات شهرستانی ما در سال گذشته به تناوب چندین برنامه را با موضوع نماز برگزار کرده اند و این روند در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

 

فتایی همچنین با تقدیر از انجمن سینمای جوانان ایران شعبه لرستان و خانه مستند لرستان که مجری برگزاری این جشنواره بودند، گفت: موشن گرافیک یک جنبه هنری و چند رسانه ای است که در فضای مجازی بسیار مورد توجه قرار می گیرد و استفاده از این ظرفیت برای انتقال مفاهیم مرتبط با نماز یک کار خلاقانه و ماندگار است. 

 

باید با برنامه ریزی مناسب اهمیت نماز برای نسل جوان بازگو شود

 

مدیر ستاد اقامه نماز و بنیاد مهدویت لرستان  هم در این جلسه با اشاره  به لزوم تبیین فرهنگ اقامه نماز گفت: موضوع اهمیت نماز به خوبی تبیین نمی شود و نیاز است در این زمینه اقدامات بیشتری صورت بگیرد تا نسل جوان تمایل بیشتری نسبت به اقامه نماز داشته باشند.

 

حجت الاسلام والمسلمین« محمد جواد چراغین» اظهار کرد: استفاده از زبان هنر و ظرفیت فضای مجازی برای پاسخ دقیق به شبهات و سوالات نسل جوان البته با استناد به منابع دقیق یکی از بهترین اقداماتی است که می تواند در این زمینه صورت پذیرد.

 

در پایان این مراسم با اهداء دیپلم افتخار و جایزه نقدی از نسرین عینی، لیلا ولی پور و مهین دژآگاه به عنوان نفرات اول تا سوم این جشنواره تقدیر شد. 

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: موشن گرافیک هنر فضای مجازی ظرفیت برای انتقال مفاهیم نسل جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۹۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان

 سردار یحیی الهی در  حاشیه توقیف خودروی حامل کالای قاچاق در این شهرستان، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی به منظور پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز چندین مرحله عملیات ضرزتیجداگانه در سطح حوزه استحفاظی استان اجرا شد.
وی، از دستگیری ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی موادمخدر و کشف ۲۳۵ کیلوگرم انواع موادمخدر و دستگیری ۳۳ سارق و ۴ مال‌خر خبر داد.
فرمانده انتظامی لرستان، کشف ۶۸ هزار و ۱۹۱ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیارد ریال و توقیف ۴ دستگاه خودرو سبک قاچاق‌بر، ۴ دستگاه کامیون و دستگیری ۹ نفر در این رابطه را از دیگر نتایج طرح عنوان کرد.
الهی بیان داشت: در این طرح ۴ ارازل و اوباش دستگیر، ۹۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری و ۹۶ مجلوب و تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی دستگیر شد.
وی تصریح کرد: همچنین در این طرح ۱۵۸ دستگاه خودرو و تعداد ۳۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی تیم ملی اسکواش دختران جوان و نوجوان در تبریز
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی
  • قاتل زباله گرد در الشتر دستگیر شد
  • بافت تاریخی کرمان سرمایه مادی و معنوی است
  • عملیات تنبیهی وعدۀ صادق یک کار الهی بود/ صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد
  • بارش رحمت الهی در صحن و سرای پربرکت رضوی
  • تبیین مفاهیم ایثار و شهادت برای نسل جوان ضروری است
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان