Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@20:03:31 GMT

اجرای ۴۳ ویژه برنامه های سوم خرداد در خرمشهر

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۹۴۲۴

اجرای ۴۳ ویژه برنامه های سوم خرداد در خرمشهر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،همزمان با نزدیک شدن به سالروز آزادسازی خرمشهر فرماندار ویژه خرمشهر نشست خبری با خبرنگاران  برگزار کرد.

محمدحیدری فرماندار ویژه خرمشهر در این نشست ، حماسه عملیات بیت المقدس را بازتاب جهانی و بین المللی دانست گفت: قدرت ویژه جمهوری اسلامی ایران در آن روز به تمام جهان مخابره شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این پیروزی باعث تغییر معادلات جنگ شد و آغازی بود برای ضعف ارتش عراق.

فرماندار ویژه خرمشهر از اجرای ۴۳ ویژه برنامه های سوم خرداد خبر داد و گفت:کلنگ زنی آزادراه خرمشهر به اهواز از شاخص ترین برنامه های سوم خرداد خواهد بود که فاز اول با ۲۰ کیلومتر آغاز خواهد شد و در طی سه سال این پروژه قرار است به پایان برسد.

حیدری از طرح آب رسانی و آغاز عملیات آن برای مسیر روستاهای شلمچه خبر داد و افزود: این طرح قرار است تا تیرماه امسال به بهره برداری برسد.

او بهسازی معابر و آسفالت، ثبت آثار ملی در خرمشهر، رژه ی خودرویی و گلباران گلزار شهدای خرمشهر و پوشش رسانه ی ملی از شبکه های مختلف از شهرستان ، تقدیر از پیشکسوتان در عرصه های مختلف، دیدار با خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران، به صدا درآمدن بوق شناورها در آبراه های بین المللی و خرمشهر در ساعت ۱۱ صبح همزمان با آزادسازی خرمشهر از دیگر برنامه ها به مناسبت این روز اعلام کرد.

حیدری در پایان از کلنگ زنی پروژه فرهنگی، اداری و تجاری در شهرستان خبرداد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سالروز آزاد سازی خرمشهر دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۹۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاری شدن سیل در بیش از ۴۰ نقطه در بستر رودخانه‌های شهرستان بردسکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاونت برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار بردسکن گفت: سیل در بیش از ۴۰ نقطه از بستر رودخانه‌های این شهرستان جاری شد که وقوع سیل هیچ یک از روستا‌های شهرستان را در محاصره خود قرار نداده است.

علی حاجی نژاد افزود: بارش‌های بهاری که به صورت رگباری در روز‌های اخیر و امروز در شهرستان بردسکن شاهد بودیم موجب خوشحالی و شادمانی مردم و شهروندان بویژه کشاورزان و دامداران منطقه شد. .

وی گفت:در بیشتر نقاط با جاری شدن سیل و روان آب‌ها خساراتی به برخی زیر ساخت‌های شهرستان وارد کرد که برآورد اولیه کارشناسان راهداری بیش از ۳ میلیارد تومان است.

معاونت برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار بردسکن افزود: ستاد پیشگیری، هماهنگی وفرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان بردسکن در حالت آماده باش است تا در صورت بروز هرگونه مشکلی نسبت به رفع آن اقدام لازم و فوری انجام شود.

دیگر خبرها

  • فیلم وضعیت رودخانه دز پس از طغیان روزهای اخیر
  • (ویدئو) رودخانه دز طغیان کرد
  • دز طغیان کرد + ویدئو
  • ‌رودخانه دز طغیان کرد + فیلم
  • جاری شدن سیل در بیش از ۴۰ نقطه در بستر رودخانه‌های شهرستان بردسکن
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می‌شود
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می شود
  • افزایش پروازهای فرودگاه شهدای خوی به ۳ روز در هفته
  • افتتاح فرودگاه بین المللی کربلا در اوایل سال آینده میلادی
  • اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان