Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته تیم باشگاه یوونتوس در یک بازی سخت و حساس مقابل آتالانتا به برتری 2 بر یک رسید و توانست قهرمان کوپا ایتالیا در سال 2021 شود.

کریستیانو رونالدو که تاکنون کوپا ایتالیا را بدست نیاورده بود با این قهرمانی توانست تمام جام‌های ممکن را بدست آورد و یک رکورد خارق العاده با حضور در تیم های منچستریونایتد، رئال مادرید و یوونتوس به ثبت رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونالدو پس از این قهرمانی، در بازگشت به تورین، در هواپیما عکسی جالب از خودش و جام کوپا ایتالیا را منتشر کرد. عکسی به سوژه اصلی رسانه‌ها بدل شد و در فضای مجازی دست به دست چرخید.

رونالدو در صفحه شخصی  خود نوشت: بهترین نوشته پیروز خواهد شد. ( او در ادامه از رکورد خارق العاده خود یعنی کسب تمام جام های ممکن با شکلک های مختلف پرده برداشت)

عکس رونالدو پس از 9 ساعت، در اینستاگرام نزدیک به 9 میلیون کاربر لایک دریافت کرده است. 

 

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: رونالدو کریستیانو رونالدو یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۹۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| رونالدو قهرمانی تیم سابقش را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کریستیانو رونالدو، فوق ستاره باشگاه النصر عربستان با انتشار پیامی در اینستاگرام، قهرمانی اسپورتینگ لیسبون در لیگ پرتغال را تبریک گفت. اسپورتینگ شب گذشته به لطف شکست بنفیکا و در فاصله دو هفته مانده تا پایان فصل، بیستمین قهرمانی خود در لیگ را مسجل کرد.

کریستیانو رونالدو در سال ۱۹۹۷ به تیم زیر ۱۵ سال اسپورتینگ ملحق شد و در سال ۲۰۰۲ برای اولین بار، پیراهن رده بزرگسالان این تیم را به تن کرد. او با نمایش‌های درخشان خود در ترکیب اسپورتینگ، توانست نظر سر الکس فرگوسن را جلب کرده و در سال ۲۰۰۳، راهی منچستریونایتد شود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903489

دیگر خبرها

  • عکس| رونالدو قهرمانی تیم سابقش را تبریک گفت
  • حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام
  • الگری: آینده؟ درک می کنم تیترهای آینده الگری در این هفته ها بسیار داغ است؛ از باشگاه بپرسید
  • (عکس) سورپرایز رونالدو برای جورجینا در روز مادر
  • واکنش کریستیانو رونالدو به 66امین هت‌تریک؛ احساس فوق العاده‌ای است + عکس
  • رونالدو پس از هت‌تریک؛ حس فوق‌العاده‌ای دارم
  • اشباع‌نشدنی؛ کریستیانو رونالدو به رکورد فوق‎‌العاده 66 هت تریک رسید! + عکس
  • گل سوم کریستیانو رونالدو به الوحده (النصر 5-0 الوحده)
  • گل دوم کریستیانو رونالدو به الوحده (النصر 2-0 الوحده)
  • گل اول کریستیانو رونالدو به الوحده روی اشتباه دروازه‌بان (النصر 1-0 الوحده)