Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@07:57:16 GMT

شهردار قم خبر داد: افتتاح ۴۵ پروژه در ۱۲ هفته

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۹۵۵۰

شهردار قم خبر داد: افتتاح ۴۵ پروژه در ۱۲ هفته

شهردار قم از افتتاح ۴۵ پروژه در مدت ۱۲ هفته در قالب طرح "قم در مسیر تحول"خبر داد و گفت: چهارشنبه هر هفته آیین افتتاح ۴۵ پروژه ورزشی، فرهنگی، خدماتی، ترافیکی، زیست‌محیطی و فضای سبز در قم برگزارشده تا شاهد شتاب هر چه بیشتر شهر در مسیر تحول باشیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان نژاد در حاشیه افتتاح سه پروژه شهری در طرح “قم در مسیر تحول”، با ارزیابی عملکرد شهرداری قم در تحقق برنامه‌ها، اظهار کرد: خوشبختانه در سال ۱۴۰۰ چهارشنبه هر هفته به مدت ۱۲ هفته آئین افتتاح پروژه‌های شهری برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تعداد پروژه‌های آماده برای بهره‌برداری را بیش از ۴۵ پروژه اعلام کرد و افزود: ۴۵ پروژه در حوزه‌های ورزشی، فرهنگی، خدماتی، ترافیکی، زیست‌محیطی و فضای سبز هر چهارشنبه به بهره‌برداری رسیده و تعدادی پروژه شاخص نیز کلنگ‌زنی می‌شود.

شهردار قم با اشاره به عملکرد شش‌ساله مناطق، سیر تحول شهر قم را پرشتاب توصیف کرد، گفت: امیدواریم با حرکت‌های عملی بیشتر بتوانیم تحول شهر قم را پرشتاب‌تر کرده و به مردم اطلاع‌رسانی کنیم.

وی عملکرد شهرداری قم را در توسعه فضای سبز منطقه دو موردتوجه قرارداد و تصریح کرد: امروز منطقه با سرانه فضای سبز بیش از ۳۰ مترمربعی دیگر منطقه محرومی در حوزه فضای سبز نبوده و این عدد فراتر از استاندارهای جهانی است.

سقائیان نژاد با اشاره به رعایت توازن و عدالت در توسعه مناطق خاطرنشان کرد: در حال حاضر تنها منطقه شش دچار کمبودهایی بوده که امسال بیش از ۶۲ میلیارد تومان برای محرومیت‌زدایی و اجرای پروژه در این منطقه اختصاص داده‌شده است.

وی تأخیر در افتتاح بعضی از پروژه‌های تفریحی و گردشی را تشریح کرد و گفت: شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی مهم‌ترین عامل تأخیر در افتتاح پروژه‌های تفریحی بوده و امیدواریم به‌زودی این فرصت‌های ایجادشده در اختیار شهروندان قرار گیرد.

شهردار قم سه پروژه تفریحی شهربازی بوستان غدیر، تله سیژ بوستان علوی و باغ پرندگان را نمونه‌ای از پروژه‌های تفریحی آماده به بهره‌برداری عنوان کرد و افزود: در صورت بازگشایی این سه پروژه تفریحی و گردشگری شاهد شادابی و ارتقا کیفیت اوقات فراغت جوانان در شهر قم خواهیم بود.

کد خبر 494867

منبع: ایمنا

کلیدواژه: افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری قم کلانشهر قم کرونا در ایران پروژه هاي عمراني پروژه های شهری قم کلانشهر برنامه ریزی شهری شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهردار قم فضای سبز ۴۵ پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۹۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش نیازمند اجماع استانی است

به گزارش خبرنگار مهر؛ مصطفی سلیمی مفرد عصر یکشنبه در بازدید از طرح‌های آبیاری قطره‌ای نخیلات آب‌پخش اظهار داشت: طرح تحول نخیلات و اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش نیازمند یک اجماع استانی برای تأمین اعتبار پروژه و همکاری دستگاه‌های اجرایی مختلف از جمله اداره آب منطقه‌ای و سازمان جهاد کشاورزی به منظور اجرای با کیفیت آن است.

وی در خصوص نحوه تأمین اعتبار این طرح اظهار کرد: در حال حاضر طرح تحول نخیلات و اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش دارای اعتبار ملی است اما در سال گذشته تنها ۵۰ درصد اعتبار آن (حدود ۶۰ میلیارد تومان) تأمین شده و همین موضوع منجر به کند بودن روند پیشرفت پروژه شده است.

سرپرست بخشداری آب‌پخش در پایان خاطر نشان کرد: اجرای سریع و باکیفیت این پروژه نیاز به همدلی و هماهنگی بین همه مسئولان استان بوشهر دارد و در کنار اعتبار ملی، اعتبار استانی نیز باید برای آن در نظر گرفته شود.

کد خبر 6091528

دیگر خبرها

  • استقبال فعالان عرصه‌های اقتصادی از پروژه‌های تفریحی شرکت توسعه اصفهان
  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • ایجاد ۱۰۴ بوستان در پایتخت/ اکوپارک فرحزاد خرداد افتتاح می‌شود
  • اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش نیازمند اجماع استانی است
  • پارکینگ طبقاتی توفیق زنجان افتتاح شد