Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@14:04:12 GMT

موفقیت رمضانی در ماموریت محوله فرهاد (عکس)

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۹۵۷۰

سرمربی جوان استقلال بار دیگر در دقایق پایانی از مهاجم بلندقامت خود در ترکیب تیمش استفاده کرد.

به گزارش "ورزش سه" یکی از خریدهای پر سر و صدا و البته جنجالی استقلال در بازار زمستانی، آرمان رمضانی بود، مهاجمی که پس از جدایی از پرسپولیس تصمیم گرفت تا شاگرد فرهاد مجیدی شود و مجیدی در ابتدای لیگ بیستم و پیش از پیوستن به پرسپولیس قصد داشت تا از حضور او در استقلال استفاده کند اما جدایی این سرمربی باعث عدم انتقال رمضانی به استقلال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

با این‌حال فرهاد در بازگشت دوباره‌اش به جمع آبی‌ها، رمضانی را جذب کرد و او را یک مهاجم کارگر توصیف کرد و بارها اعلام کرد که از او به عنوان وظیفه اول توقع گلزنی ندارد بلکه ورود رمضانی به زمین می‌تواند به عنوان یک مهره برای حفظ نتیجه باشد؛ آرمان رمضانی که با استفاده از قد و قامت بلند خود در سرزنی هم می‌تواند موفق باشد، شب گذشته نیز در جدال جام حذفی فرصتی حدوداً 10 دقیقه‌ای را پیدا کرد.

 

او در مدت زمان حضورش در زمین مسابقه خواسته مجیدی برای حفظ توپ در زمین حریف را انجام داد و توانست چهار پاس به همبازیان خود بدهد و در یک نبرد هوایی هم موفق شود تا خواسته‌های کادرفنی را در زمین مسابقه اجرا کند، هر چند که روند گل‌نزنی‌های او در لیگ بیستم چه با پیراهن پرسپولیس و چه حال با پیراهن استقلال ادامه‌دار است.

آرمان رمضانی استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرمان رمضانی استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۹۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام خبر شناسایی پیکر شهید عباس رمضانی

دریافت 35 MB

خبرگزاری مهر – گروه استان‌ها: خبر شناسایی پیکر مطهر شهید عباس رمضانی صبح امروز توسط جمعی از فرماندهان ارتش به خانواده این شهید والامقام در اصفهان اعلام و فراق ۳۸ ساله پایان یافت.

کد خبر 6095026

دیگر خبرها

  • کاوشگر ماه چین به سمت پنهان قمر می‌رود
  • اعلام خبر شناسایی پیکر شهید عباس رمضانی
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود/ وقت کشی نکردیم
  • فضانوردان چینی پس از ۶ ماه به زمین بازگشتند
  • ۳ فضانورد چینی به زمین بازگشتند
  • فضانوردان چین به زمین بازگشتند
  • نیروی هوایی ارتش به علت مسائل آموزشی هیچ وقت زمین‌گیر نشد
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • چین خاک سرخ مریخ را به زمین می‌آورد!