Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار الهی خدمت بی منت و مضاعف را رویکرد نیروی انتظامی دانست و گفت: برخورد قاطع با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی در دستور کار پلیس لرستان قرار دارد.

سردار« یحیی الهی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: خدمت بی منت و مضاعف به مردم و برخورد قاطع با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی در دستور کار پلیس استان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی استان لرستان افزود: یکی از مهم ترین آموزه های قرآن و اهل بیت (ع) خدمت به مردم جامعه است و تامین نظم و امنیت یکی از مهم ترین ارکان خدمتگزاری در جامعه اسلامی است.

 

وی افزود: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و خون هزاران شهید گلگون کفن، نیروی انتظامی بعنوان امین مردم و ملجا و پناه افراد ستمدیده و در کنار مردم و از نهادهای بزرگ خدمتگزار است که به حمد خدای متعال از هیچ تلاش و کوششی در راه  تامین و نظم امنیت استان دریع نخواهد کرد.

 

 فرمانده انتظامی ادامه داد: نیروی انتظامی بعنوان خدمتگزار مردم و مدافع حریم نظم و امنیت ضمن تکریم ارباب رجوع و برخوردی توام با مهربانی و رعایت اخلاق اسلامی و در شان و منزلت مردم شریف استان، در مقابل افراد ظالم و افرادی که به هر نحو مخل نظم و امنیت عمومی جامعه هستند برخودی قاطع و بدون اغماض داشته باشد و همواره یار و یاور مظلومان و ستمدیدگان باشد.

 

این مقام انتظامی تصریح کرد: پلیس همچنان که با مهربانی و عطوفت به مردم شریف خدمت می کند با اقتدار و استفاده از اختیارات قانونی با هرگونه هنجار شکنی و افرادی که به هر نحو مخل نظم و امنیت هستند برخوردی قاطع و قانونی داشته و هرگز اجازه عرض اندام و جولان را به آنان نخواهد داد و بنده بعنوان خدمتگزار مردم  به افرادی که اقدامات مجرمانه انجام می دهند  توصیه می کنم ، از انجام اعمال مجرمانه  برحذر باشید و بدانید پلیس با اشرافیت اطلاعاتی و رصد دقیق هرگز اجازه عرض اندام به افراد مخل نظم و امنیت را نخواهد داد چرا که خط قرمز ما امنیت مردم شریف استان است.

 

فرمانده انتظامی لرستان با تاکید بر رعایت تقوی الهی و نظم و انظباط در راستای  امورات و ظایف محوله خاطر نشان کرد: ان شاءالله همه ما بتوانیم سربازان راستینی برای نائب بر حق امام زمان (عج) حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی)، نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمتگزار خوبی برای مردم شریف و ولایی لرستان باشیم.

 

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: برخورد با هنجار شکنان خدمت به مردم نیروی انتظامی نظم و امنیت عمومی مردم شریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۹۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی خط قرمز امنیتی آمریکا است

«صادق کوشکی» استاد دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برخورد خشن پلیس آمریکا با دانشجویان معترض به نسل‌کُشی رژیم صهیونیستنی در غزه، اظهار کرد: آمریکایی‌ها برای منافع ملی خود عرصه‌ای را تعریف کرده‌اند و در این عرصه، رژیم صهیونیستی جایگاه ویژه دارد؛ لذا امنیت رژیم صهیونیستی، جزء امنیت و منافع ملی آمریکا تعریف شده است.

وی افزود: وقتی منافع ملی آمریکا مطرح باشد، دولت آمریکا این موضوع را بر هر قاعده و قانون دیگر از جمله «مباحث حقوق بشری» مقدم می‌دارد.

کوشکی اضافه کرد: حرکت دانشجویان در آمریکا مخالف سیاست‌های کلان دولت آمریکا است و طبیعی است که با آن برخورد شود و این برخورد خشن هم صرفاً مربوط به امروز نیست؛ دولت آمریکا در جریان جنگ ویتنام با اعتراض‌های دانشجویی علیه این جنگ برخورد خشن داشت.

استاد دانشگاه تهران تاکید کرد: آمریکایی‌ها نسبت به امنیت و منافع ملی‌شان، با هیچ کسی تعارف ندارند و حتی از آسیب‌زدن به معترضین ابا نمی‌کنند؛ در این راه حتی قوانین دست دولت آمریکا را باز گذاشته است؛ یعنی اینگونه نیست که اگر پلیس آمریکا دانشجویی را بازداشت کرد، آن پلیس مواخذه شده یا تحت فشار قرار بگیرد.

کارشناس مسایل سیاسی با اشاره به توجیه‌ها درباره برخورد خشن پلیس آمریکا با دانشجویان معترض گفت: اعلام می‌شود دلیل برخوردها در آمریکا این است که دانشجویان، در محل‌های ممنوعه چادر زده‌اند یا تحصن کرده‌اند؛ این دست توجیه‌ها فرعی است و اصل موضوع این است که دولت آمریکا اقدام هیچ قشری اعم از دانشجو و روشنفکر و سلبریتی و… علیه منافع و امنیت ملی را ابداً تحمل نمی‌کند.

کوشکی تصریح کرد: بنابراین کاملاً طبیعی است که دولت آمریکا دانشجویی را صرفاً به خاطر انتشار یک توییت درباره فلسطین از دانشگاه اخراج کند؛ چون رژیم صهیونیستی جزیی از خطوط قرمز «منافع و امنیت ملی آمریکا» محسوب می‌شود.

کد خبر 6093103

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی خط قرمز امنیتی آمریکا است
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل