Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام یاقوتی گفت: هشتم شوال سالروز تخریب قبور ائمه اطهار (ع) توسط وهابیون که از اسلام هیچ درک درستی ندارند، روز عزا برای مسلمانان است.

حجت الاسلام «ابوالفضل یاقوتی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: قبرستان بقیع یکی از نمادهای معنوی جهان اسلامی در شهر مدینه است که در هشتم شوال سال 1344 هجری قمری مورد حمله وحشیانه وهابیون برای تخریب بقاع ائمه اطهار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهرک سینا تصریح کرد: وهابیون که از اسلام هیچ درک درستی ندارند در این روز عزا و داغ در دل مسلمانان رقم زدند.

 

وی افزود: 4 تن از ائمه اطهار (ع) حضرت امام حسن المجتبی (ع)، حضرت امام سجاد (ع)، حضرت امام محمد باقر (ع) و حضرت امام جعفر صادق (ع) و نیز به روایت های متعددی وجود نازنین حضرت فاطمه زهرا (س) و تعدادی از صحابه و بزرگان اسلامی همچون حضرت عبدالله بن عبدالمطلب و حضرت آمنه پدر و مادر پیامبر مکرم اسلام (ص) و عباس عموی پیامبر و فاطمه بنت اسد مادر امام علی (ع)، حضرت ام البنین همسر امام علی (ع) و بزرگان اهل سنت در این قبرستان به خاک سپرده شده اند که در میان امت اسلام دارای ارزش والای است.

 

حجت الاسلام یاقوتی یادآور شد: همین تفکرات انحرافی در جهان اسلام زمینه تشکیل گروه های تفکری همچون داعش در منطقه شده است و آنها نیز داعیه تخریب حرم های اهل بیت (ع) را در سر می پروراندند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهرک سینا بیان کرد: جبهه مقاومت در کشور سوریه و عراق با هدف خنثی سازی این توطئه تشکیل شد و امروز شاهد هستیم که به فرماندهی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از تخریب بقاع متبرکه در این کشورها جلوگیری شد.

 

حجت الاسلام یاقوتی اعلام داشت: تفکر سلفی تخریب بقاع دشمنان اسلام هستند که هیچ درک درستی از مکتب اهل بیت (ع) ندارند و پشت سر دشمنان اسلام حرکت می کنند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهرک سینا تاکید کرد: همچنان که سردار حاج قاسم سلیمانی تاکید داشتند «ما ملت امام حسینیم (ع)» و پیرو مکتب اهل بیت (ع) هستیم و با رشد فرهنگ متعالی این مکتب زمینه هدایت و تربیت در بین جوانان فراهم شود تا راه این مکتب را ترویج دهند و حمایت کنند.

 

 

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: دشمنان اسلام قبرستان بقیع جهان اسلام اردبیل حجت الاسلام تخریب بقاع حضرت امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۹۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی در مراسم معرفی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای با گرامی داشت هفته معلم اظهار کرد: جامعه روحانیت نیز در کسوت معلمان جامعه هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: از محورها و ماموریت‌هایی که تبلیغات اسلامی در این خصوص تلاش می‌کند مساله رصد، کارها و اقدامات دشمنان است و در حال حاضر با بیداری دانشجویان اروپا و آمریکا در قبال نسل کشی صهیونیست‌ها یعنی درگیر شدن دشمنان ما با همدیگر است.

وی افزود: منشأ این تحولات دانشگاهی در آمریکا و اروپا نامه رهبری در ۱۰ سال پیش است که به جوانان اروپایی نوشت و حالا به آینده نگری رهبری می‌رسیم و وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند باید جهاد تبیین کنیم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم با تقدیر از حجت الاسلام یداللهی، حجت الاسلام حسین حسن نژاد به سمت رئیس تبلیغات اسلامی جغتای معرفی شد.

کد خبر 6094765

دیگر خبرها

  • رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • رسانه های غربی می خواهند پیروان اهل‌بیت را خشونت‌طلب معرفی کنند
  • شهید مطهری فرقان انقلاب بود
  • کابل: به کسی اجازه تخریب وحدت ملی در افغانستان را نمی‌دهیم
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم