Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@04:57:28 GMT

کمک مالی شهرداری رشت به سپیدرود؛ محقق شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۹۹۶۵

محمد احمدی، شهردار رشت با حضور در تمرین تیم سپیدرود رشت بخش نخست کمک یک میلیارد تومانی شهرداری رشت به این تیم را پرداخت کرد. 

به گزارش "ورزش سه"، تیم سپیدورد رشت در هفته های اخیر و با هدایت علی نظر محمدی نتایج خوبی در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور به دست آورده و شانس هایش برای صعود به لیگ یک افزایش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی نظر محمدی که پیش تر این تیم را از لیگ یک به لیگ برتر هدایت کرده بود اینروزها امیدوار است با کمک بازیکنان باتجربه ای چون پویا نزهتی – محمد غلامی تیم را به روزهای خوبش برگرداند. 

 

 

 

 

شهردار رشت در تمرین تیم سپیدرود با توجه به تصویب کمک یک میلیارد تومانی از سوی شهرداری رشت به تیم سپیدرود گفت: پس از اینکه من وظیفه ام را انجام دادم و لایحه ی کمک به سپیدرود را با کمترین زمان تنظیم و تایید کردم از حجم پیام های قدردانی مردم شگفت زده شدم و واقعا تصور این همه ابراز لطف و محبت را نداشتم. من هم به عنوان یک رشتی بیش از چهل سال است که بازی های سپیدرود رو دنبال می کنم و تیم امسال سپیدرود برای من بوی صعود می دهد و انشالله با همت شما و دعای هواداران و کمک مسئولین این اتفاق خجسته در پایان این فصل رقم خواهد خورد.

سپیدرود رشت

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سپیدرود رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۹۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان استاد نمونه کشوری

ایسنا/اردبیل رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از انتخاب و معرفی عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی و رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سی و یکمین آئین نکوداشت اعضای هیات علمی نمونه کشوری به عنوان استاد نمونه کشوری خبر داد.

اسماعیل چمنی ۱۲ اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: دکتر مسعود گنجی عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی و رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سی و یکمین آئین نکوداشت اعضای هیات علمی نمونه کشوری به عنوان استاد نمونه کشوری انتخاب و معرفی شد.

وی با بیان اینکه معیارهای انتخاب استاد نمونه کشوری فعالیت‌های پژوهشی، فرهنگی، آموزشی و اجرایی است، ادامه داد: پیش از این نیز در سال‌های اخیر دکتر قدیر نوری و دکتر محمد نریمانی اعضای هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان اساتید نمونه کشوری انتخاب شده بودند.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی خاطرنشان کرد: در آئین نکوداشت اعضای هیات علمی نمونه کشوری که روز گذشته در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد، از ۶۵ استاد نمونه کشوری با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پارکینگ آقاجانی‌بیگ هر چه سریع‌تر تکمیل شود
  • کمک۱۳میلیارد تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • کمک ۵۰ میلیون تومانی معلمان نیکوکار برای آزادی همکارشان
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • بودجه ۶۰۰۰ میلیارد تومانی شهرداری کرمانشاه بلاخره تصویب شد
  • انتخاب عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان استاد نمونه کشوری
  • وعده دلار ۱۰۰ هزار تومانی محقق نشد
  • وعده دلار ۱۰۰ هزار تومانی محقق نشد/ احتمال بازگشت نرخ ارز به پله ۵۰ هزار تومان وجود دارد
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان