Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول موسسه قرآنی پیام راستی شهرستان بانه گفت: «عملیات فصل بندگی» فرصت خوبی برای نقش‌آفرینی موسسات و مراکز قرآنی است.

مصطفی احمد پور مسئول موسسه قرآنی پیام راستی در شهرستان بانه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: «عملیات فصل بندگی» از طرح‌های قرآنی است که فرصت خوبی برای نقش‌آفرینی موسسات و مراکز قرآنی به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به نقش‌آفرینی موسسات و خانه‌های قرآنی در این ماه مبارک و آغاز عملیات «فصل بندگی» بمنظور ترویج معارف قرآن و معارف اسلامی افزود: برگزاری محافل و برنامه‌های آموزش قرآنی و برگزاری مسابقات قرآنی به صورت مجازی از اقدامات اثرگذاری است که توسط مراکز قرآنی می‌تواند، انجام گیرد.



مسئول موسسه قرآنی پیام راستی شهرستان بانه یادآور شد: مراکز قرآنی باید در این ایام شیوع ویروس کرونا با رعایت پروتکل‌های سختگیرانه بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی فعالیت خود را ادامه دهند و نباید فعالیت این مراکز تعطیل شود.

 

وی اعلام کرد: با توجه به افکار پلید شیطانی دشمن نباید از جوانان و نوجوانان غفلت کنیم با اهتمام بیشتر و تلاش شبانه‌روزی در پیشرفت فرهنگ و سبک زندگی قرآنی آگاهانه عمل کنیم.



مسئول موسسه قرآنی پیام راستی شهرستان بانه از فعالیت‌های انجام شده توسط مراکز و موسسات قرآنی، ماموستایان، خیرین قرآنی شهرستان بانه تقدیر کرد و بیان کرد: تلاش همه فعالان قرآنی در این ایام کرونا برای ترویج فعالیت‌های دینی و قرآنی قابل تحسین است و باید استمرار یابد.

 

احمدپور بیان کرد: محور اصلی ما در این عملیات، ایجاد رابطه نزدیک با مردم، تقویت امید و باور به توان مردم، تقویت و تثبیت عزم و اراده مردم برای حرکت در مسیر پیشرفت، تشویق مردم به صبر و توکل، ترویج فرهنگ انسان دوستی، تأکید بر مواسات مؤمنانه، تمرکز بر شاخص‌های قرآنی است.



وی در پایان خواستار حمایت‌های مالی تبلیغات اسلامی و اتحادیه موسسات قرآنی ازموسسات شد و بیان کرد: موسسات در ایام شیوع ویروس کرونا دچار آسیب‌های گسترده‌ای شدند و نیاز است از سوی مسوولان مورد حمایت قرار گیرند.

 

 

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: موسسات قرآنی کردستان شهرستان بانه مراکز قرآنی فصل بندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۰۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام عملیات وعده صادق به رژیم ‌صهیونیستی رسید

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: عملیات "وعده صادق" پیام را رساند و دیگر بعید است که رژیم منحوس صهیونیستی جسارت رفتارهای مشابه حمله به کنسولگری را داشته باشد و امیدوارم که این مسیر به پایان جنگ غزه و پیروزی جبهه مقاومت و آزادی قدس شریف شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاصفهان، مهدی طغیانی در جمع خبرنگاران از اقدام به موقع نیروی‌های مسلح و انجام عملیات "وعده صادق" تجلیل به عمل آورد و اظهار داشت: در روزهای اخیر شاهد پاسخ کوبنده نیروهای مسلح به جسارت رژیم منحوس صهیونیستی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی در سوریه بودیم.

وی افزود: رژیم منحوس صهیونیستی برای نخستین بار جرات پیدا کرده بود به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران حمله کند و این حرکت مصداق حمله به خاک کشورمان بود و عملیات "وعده صادق" در پاسخ به این حرکت انجام شد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: فارغ از اینکه عملیات "وعده صادق" چه مقدار به رژیم صهیونیستی خسارت وارد کرده است، سلاح‌های ما از لایه‌های دفاعی بسیاری از کشورهای پیشرفته و قدرت‌های نظامی اول دنیا عبور کرد و به هدف رسید و همین موضوع پیام خودش را رساند.

«وعده صادق» خروشی در دل مؤمنان دنیا ایجاد کردعملیات "وعده صادق" تابوی شکست‌ناپذیری اسرائیل را درهم شکست

وی درباره مهم‌ترین پیام عملیات "وعده صادق" گفت: عملیات "وعده صادق" این پیام را رساند که جمهوری اسلامی بر سر مسئله امنیت هیچ ملاحظه‌ای ندارد و برخورد خواهد کرد و این برخورد را در عمل نشان خواهد داد.

طغیانی تاکید کرد: عملیات "وعده صادق" پیام را رساند و دیگر بعید است که رژیم منحوس صهیونیستی جسارت رفتارهای مشابه حمله به کنسولگری را داشته باشد و امیدوارم که این مسیر به پایان جنگ غزه و پیروزی جبهه مقاومت و آزادی قدس شریف شود.

وی در پایان گفت: کشور به واسطه فشار تحریم‌ها و مشکلات ساختاری درگیر مشکلات اقتصادی است و امیدوارم که با رفع تحریم‌ها مشکلات معیشتی مردم نیز رفع شود.

انتهای پیام/170/.

دیگر خبرها

  • پیام عملیات وعده صادق به رژیم ‌صهیونیستی رسید
  • تالاب های نقده، فرصتی برای رونق اکوتوریسم
  • (ویدئو) حمله خرس خرابکار به کندوهای زنبورداران در بانه
  • تامین برق پایدار حوزه‌های برگزاری کنکور سراسری در استان یزد
  • ابر دولت در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه
  • حافظان قرآن به عنوان سفیران تاثیرگذار نقش آفرینی کنند
  • ابر دولت در مرکز داده پیام راه‌اندازی می‌شود
  • آسیاتک ابتدای شهریور از ۵۵۰مرکز داده پیام بهره‌برداری می‌کند
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان