Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@13:55:45 GMT

سالانه ۱۰۰۰ کیلومتر به راه‌های کشور اضافه شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۷۰۳۳۴

سالانه ۱۰۰۰ کیلومتر به راه‌های کشور اضافه شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در آیین بهره برداری از باند دوم مبارکه- مجلسی- بروجن گفت: یکی از گره‌های مهم در محور تردد مردم مبارکه- بروجن به همت مسئولان استانی امروز برطرف شد.

او ضمن تقدیر از پیمانکاران این پروژه افزود: در این دوره سالانه ۱۰۰۰ کیلومتر به بزرگراه‌های کشور اضافه شده است که یک رکورد محسوب می‌شود؛ به بیان دیگر روزانه سه کیلومتر به بزرگراه‌های کشور اضافه شده که سهم بزرگی در کاهش گره‌های ترافیکی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر پیگیری تکمیل ۲۴ کیلومتر باقی مانده از محور مبارکه- بروجن، خطاب به نماینده مبارکه درخصوص وضعیت تخصیص اعتبارات، ابراز داشت: وزارت راه و شهرسازی مشکل ردیف اعتباری ندارد، سال ۱۳۹۶ اعتبارات وزارت خانه حدود ۵ هزار ۴۰۰ میلیارد تومان بود که با پیگیری‌ها سال گذشته این رقم به ۱۲ هزار میلیارد رسید و برای سال ۱۴۰۰ نیز بیش از ۱۷ هزار میلیارد پیش بینی شده است.

اسلامی با اشاره به اینکه در این دوره تمام پروژه‌های سنواتی و تاریخی که ۲۰ - ۳۰ سال بر زمین مانده بود، جمع شد و طرح‌های راه آهن و اتوبان‌ها نیز تکمیل می‌شود، گفت: این‌ها با استفاده از ظرفیت صندوق توسعه ملی و کمک دولت نیست و از طریق بازار سرمایه و توجیه اقتصادی طرح‌ها، تلاش می‌کنیم راندمان حرکتی و اجرایی طرح‌ها تسریع شود.

باند دوم مبارکه- مجلسی- بروجن به طول ۷ کیلومتر با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی افتتاح و عملیات اجرایی روکش بتن غلتکی آغاز شد.

طول کل مسیر ۴۱ کیلومتر است که امروز هفت کیلومتر آن با اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید. این مسیر یکی از پر حادثه‌ترین محور‌های استان بوده است که با بهره‌برداری از بخشی از باند دوم محور مبارکه- بروجن انتظار می‌رود حوادث جاده‌ای در این محور کاهش یابد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزیر راه وشهرسازی کاهش ترافیک راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۰۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های شمال

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: آمد و شد خودرو‌ها امروز شنبه ۸ اردیبهشت در جاده‌های هراز، کندوان، سوادکوه و کیاسر مازندران عادی و روان است.

هیچ گونه مداخلات جوی در محور‌های مازندران تاکنون گزارش نشده است.

سایت WWW.۱۴۱.IR و نرم افزار تلفن همراه ۱۴۱ نیز همه اطلاعات لازم را در اختیار کاربران جاده‌ای قرار می‌دهد.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که بیش از سه هزار کیلومتر از آن محور‌های مواصلاتی کوهستانی است

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • جذب بیش از ۱۰۰۰ دانشجو معلم در گیلان
  • حرکت عادی خودرو‌ها در جاده‌های شمال
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • محور یزد - دربید همچنان مسدود است/تخریب ۳ کیلومتر در بارندگی ها
  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر - ماهشهر تا پایان سال چهارخطه می شود
  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر - ماهشهر تا پایان سال چهارخطه می‌شود
  • جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های شمال
  • نقاط حادثه خیز با احکام برنامه و منابع مالی مناسب رفع می شود
  • کندوان یکطرفه شد