Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@19:36:57 GMT

انتخابات هیات هاکی خراسان رضوی مجددا برگزار شود

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۷۰۳۸۸

انتخابات هیات هاکی خراسان رضوی مجددا برگزار شود

ایسنا/خراسان رضوی رییس هیات هاکی چناران گفت: مجمع انتخابی هیات هاکی خراسان رضوی قابل قبول نیست و باید مجددا برگزار شود.

سید علی‌اکبر حسینی در جمع خبرنگاران در خصوص کنار گذاشته‌شدنش از مجمع انتخابی هیات هاکی خراسان رضوی که با حواشی فراوانی همراه بود، اظهار کرد: از ۲۱ فروردین ماه پیگیر حضورم در مجمع انتخابی هیات هاکی خراسان رضوی بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه روز پیش محمد کیوانلو، سرپرست هیات هاکی استان طی تماسی از ورود نامم به لیست رای دهندگان مجمع انتخابی خبر داد. بعد از ظهر همان روز نیز از تهران تماس گرفته و حضورم در لیست رای دهندگان را تایید کردند.

وی افزود: اما شب گذشته، در آخرین لحظات با من تماس گرفتند و اعلام کردند که از لیست رای دهندگان حذف شده‌ام. نمی‌دانم به عنوان رییس یک هیات شهرستانی چرا باید از مجمع انتخابی حذف شوم. از بهمن ۹۸ حکم ریاست دارم اما در خراسان رضوی کسی مرا به عنوان رییس هیات نمی‌شناسد. دلیلش را کم‌کاری هیات چناران بیان می‌کنند اما به دلیل کرونا کارهای‌مان با تاخیر پیش‌ می‌رفت.

رییس هیات هاکی چناران گفت: خیلی جالب است که مرا به عنوان رییس هیات نمی‌شناسند. من باید به عنوان عضو مجمع در دور دوم انتخابات شرکت می‌کردم. مجمع انتخابی هیات هاکی خراسان رضوی قابل قبول نیست و باید مجددا برگزار شود. اگر در لیست تاییدیه فدراسیون برای رای‌دهندگان مجمع انتخابی نبوده‌ام، باید در دور نخست حذف می شدم اما در دور نخست رای‌گیری شرکت داشتم و به دلیل اینکه تعداد رای‌دهندگان فرد شود و انتخابات در دور دوم به پایان برسد، مرا از لیست حذف کردند.

حسینی بیان کرد: آیا اگر از تهران حضورم در مجمع تایید می‌شد، تعداد اعضای مجمع زوج نمی‌شد؟ در این صورت کاندیدا باید دوباره از خود دفاع می‌کرده و رای جمع می‌کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی رای دهندگان رییس هیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۰۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، هادی توانا شنبه ۸ اردیبهشت در حاشیه غرفه خراسان رضوی در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ اظهار کرد: حضور چندین هیات تجاری دولتی و اقتصادی از کشورهای افغانستان، چین و سیرالئون برای غرفه استان خراسان رضوی یک روز پرکار را رقم زد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری خراسان رضوی در ادامه افزود: مذاکرات و تفاهم بر روی بسیاری از حوزه‌ها مانند معادن، کشاورزی، صنایع غذایی و تجارت بین کشورها و همچنین هماهنگی برای پیگیری‌های بعدی از اهم رویدادهایی بود که رقم خورد.

وی تاکید کرد: ترافیک حضور هیات‌های خارجی و داخلی نشانگر وجود ظرفیت‌های بسیار عالی استان خراسان رضوی در حوزه‌های اقتصادی است.

توانا یادآور شد: در این دیدارها سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری به بیان ظرفیت‌های متعدد و متنوع اقتصادی استان برای هیات‌های تجاری دولتی و اقتصادی خارجی پرداخت.

دیگر خبرها

  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 
  • رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد
  • دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
  • انتصاب رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان
  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند